Gecenin sonuna gelmiştik ve herkes dağıldı bizde cermiyle arabaya bindik ve yirmi dakika sonra evdeydik. Eve gitiğimizde babamın yüzü asıktı ve üvey annem şsşkınlıkla babama bakıyordu.
-Ne bu haliniz?
-Baban bir vampiri öldürmüş.
-Ee ne var bunda.
- Öyle değil tatlım baban öldürmemesi gereken bir vampiri öldürmüş ve hepimiz tehlikedeyiz.
Ben kendimi koruya bilirdim ama ceremiy koruyamaxdı.
Çocuklar ceremiye MELEZ büyüsü yapmamız gerek çünkü sofia kendini koruya bilir ama ceremiy koruyamaz.
Sofia'nın gözünden.
Inanamıyorum bu kız başımız belada olduğu için mutluluk duyuyor gerçekten çok bencil.
Ceremiy sende artık bir melezsin.
-Ne melezmiyim yani sofia gibimi güçlümüyüm ondan.wavvvv
Ve artedi gün büyük babamın evine gittik ceremiyi orada MELEZ yapacsklardı ama benim kanıma ve babsmın kanına ihtiyaç vardı hemde fazlasıyla ve sonunda vardık.babam benim dinlenmemi söyledi çünkü çok yorulucaktık ve babamı dinleyip uyudum babamda yorulucağa için oda uyudu tam uykumun en güzel yerinde ceremiy geldi.
Hadi kalk beni MELEZ yapıcaz.
Tamam geliyorum.
Ve başlamıştı canım yanmıyorfu ama gücüm azalıyordu bunu hisede biliyorum uyandığımda artık iki MELEZ kız vardıLütfen yorum atın hiç yorum atmıyosunuz annem kızdığı için bölümleri kısa yazıyorum. Lütfen yorumlarınızı ve beyenilerinizi bekliyorum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İKİ MELEZ
VampireZorluklarla dolu aşk hikayesi ve o zorulukları aşarken yaşadıkları maceraya anlatan ve iki melezin aynı kişiye aşık olmasıyla dahada zorlaşan bir aşk, vampir ve macera romanı.