Part 3

1.3K 45 3
                                    

Vzbudila jsem se okolo šesté ráno,nechtělo se mi už spát tak jsem si vzala mobil se sluchátky a byla na youtube.Slyšela jsem zvuky a tak jsem se podívala na Camerona,ležel a díval se na mě,usmála jsem se a dál sledovala video.Vstal z postele,promnul si oči a já si sundala sluchátka"dobré ráno" řekla jsem."dobré"odpověděl a šel někam pryč.Mezitím jsem se oblékla,namalovala....

Vyšla jsem z chatky,byl zrovna nástup.Prišla jsem ke svojí partě,chvíli jsme se bavili ale pak začali učitelky kecat o tom že půjdeme na výlet tak ať si sbalíme vše potřebné."Tak žáci dnes půjdeme na výlet,sbalte si vše co podle vašeho uvážení budete potřebovat.Dostane menší úkol který budete plnit po dvojicích,budete seřazeni stejně jako jste teď na chatkách" řekla učitelka já už uviděla Camerona když učitelka mluvila o dvojicích hned se koukl na mě.

Dostane menší úkol který budete plnit po dvojicích,budete seřazeni stejně jako jste teď na chatkách" řekla učitelka já už uviděla Camerona když učitelka mluvila o dvojicích hned se koukl na mě

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Pane bože,má hrozně krásný úsměv ale já  ho nemůžu milovat.Pomyslela jsem si při pohledu na něj,ale asi jsem si to nemyslela protože to slyšela i naše parta,koukali na mě udiveně a já měla strach."No vždyť to říkám nemůžu ho milovat" řekla jsem nahlas a protočila očima,nikdo nic neříkal a dělali jsme jakoby nic.Odešla jsem do své chatky při cestě jsem se potkala ještě s Cameronem tak jsme šli kousek spolu."Myslela jsi to vážně to co si před chvíli řekla?" zeptal se hrozně zklamaně,co mu mám teď jako odpovědět.Nechci ho ztratit ale sakra říct  mu že ho miluju, to vůbec.Pak jsem si ještě uvědomila že on to taky slyšel,"Musím odpovídat?" řekla jsem nervozně ale usmála jsem se.Neodpověděl,no tak teď jsem si to totálně posrala co?Balila jsem si svoje věci a Cameron si zase balil svoje,panovalo odporně trapné ticho."Je ti něco?" zeptala jsem se ho,"Nic mi není" řekl a usmál se,lidi a říkám vám že tohle falešněj úsměv nebyl.

*Už někde v lese na výletě*

Učitelka nám rozdala papíry kde byly různé byliny,rostliny i nějaké předměty které musíme za dvě hodiny sehnat někde v lese,každý si má jít svojí cestou.S Cameronem jsme šli do vážně prudkého kopce,ještě k tomu bylo strašné horko takže si Cameron sundal tričko.Došli jsme na menší rovinu podívala jsem se na papír a polovinu věcí už jsme nasbírali po cestě,yes.Něco  začalo šustit kousek ode mě otočila jsem se a plazil se tam had.Nebojím se moc hadů ale když se s něčím takovým setkáte v realitě je to jiné."Hada na tom seznamu nemáme?" zeptal se Cameron a oba dva jsme se začali smát,samozřejmě že Cam musel toho hada chytnout za ocas a pak ho držel jako nějaký provaz,no divím se že s tím hadem nezačal ještě točit nad hlavou.

"Hada na tom seznamu nemáme?" zeptal se Cameron a oba dva jsme se začali smát,samozřejmě že Cam musel toho hada chytnout za ocas a pak ho držel jako nějaký provaz,no divím se že s tím hadem nezačal ještě točit nad hlavou

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Cameron pak toho hada pustil daleko od nás,ještě by se ten had chtěl pomstít.Když jsme našli všechny ty věci z papíru došli jsme na místo srazu a následně do tábora.Šli jsme na oběd a pak na chatku.Byla jsem na mobilu pak nás ale zavolali na sraz,došla jsem k naší partě vedle mě byl Cameron a Nash.Učitelky něco kecali a pak vyhlásili mě a Camerona za nejlepší práci.Začala jsem se vážně brutálně smát protože někdo jako my dva a ti nejlepší,se asi spletly.Plácla jsem si s Cameronem a začala jsem se smát společně s partou.Nikdo nevěřil že jsem byli nejlepší a já se tomu prostě musela hrozně smát.Všchny zabouchlé holky do Camerona mě zabíjeli pohledem.Když jsme se uklidnili šli jsme se projít kousek do lesa já,Mike,Nick a Samatha.Byl už večer když jsme se vraceli a tak jsem šla na večeři pak do sprcha pak na chatku.Po dnešku jsem docela dost unavená.Cameron přišel na chatku něco kolem deváté.Byl asi někde s Nashem.Lehla jsem si a hned usla nestačila jsem ani říct dobrou noc.Začal jsem se hrozně třást a potit,cukala jsem z jedné strany postele na druhou.Je to tady zase,při úplňku má takový stav kdy se neovládám.Není to nic škodného ale když mi kamarádky ukazovali jak vypadám když se  takhle třesu je dost děsivé.Probudila jsem se a rychle sebou škubla nahoru,začala jsem hlasitě zhluboka dýchat a utřela jsem si pot z tváře.Otočila jsem se na Camerona který seděl na posteli a díval se na mě."Jako dlouho takhle sedíš?" zeptala jsem se rozespalým hlasem,"Docela dost dlouho,tohle je u tebe normální?" zeptal se vyděšeně."Ne děje se to jen při úplňku "odpověděla jsem mu s úmyslem že se otočím a znovu budu spát."Nechceš si lehnout ke mě?" zeptal se mě zase s jeho flirtujícím tonem."Ne to je v pohodě,jdi si raději lehnout za pindou miou,už jsem vás dlouho neviděla".Opověděla jsem trošku drzeji.Dále neodpovídal a já už skoro propadala spánku.Slyšela jsem jak se zvedá a jde k mé posteli,nechala jsem to tak ale pak si lehl vedle mě.Lehl si na bok a já ležela na zádech.Hlavu si položil na mé rameno a ruku si přehodil přes můj pas.Nechala jsem to tak nebudu mu v tom bránit.Jen se do něj nechci zamilovat i když jsem to už asi udělala.Spala jsem tak asi půl hodiny pak jsem se ale otočila zády k němu,chytl mě ještě pevněji kolem pasu a pak mě přitiskl k sobě.Jakože vážně teď ležím v jeho objetí,no ale co kolik holek už měl v objetí a kdo ví kde ještě.

Školní výlet-Cameron Dallas(Czech FanFiction)Kde žijí příběhy. Začni objevovat