Part 11

935 37 2
                                    

Prosím nemohla bych dneska zůstat doma,ne nemohla jasně že ne škola by se beze mě neobešla.Trucovala jsem ráno v koupelně když jsem se líčila.K sakru kdo mi pořád píše,říkala jsem když mi mobil neustálé hlásil nové zprávy.Nechala jsem to být ale dotyčný mi stále psal sms,v klidu jsem se dolíčila a pak uchopila můj mobil.Sedla jsem si na postel a odemkla ho.No to snad nemyslí vážně!Cameron mě zaspamoval tunou zpráv,tohle je něco tak roztomilého,pane bože.

No to snad nemyslí vážně!Cameron mě zaspamoval tunou zpráv,tohle je něco tak roztomilého,pane bože

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

 Me: I love you too

Mobil jsem zamkla,vzala do ruky a sešla schody dolů,pozdravila jsem se s rodinou,nasnídala se a šla do školy.Chodím přes centrum kde je hodně aut ale pořád jsem měla pocit že nějaké auto jede pomalu zamnou a jakoby mě sledovalo.Nechala jsem to být ale to auto jsem pořád slyšela,otočila jsem se a tam jela úplně nádherná Audi s černými skly,rychle jsem se otočila a dělala jakoby nic."Hej krásko!" zavolal někdo ze zadu,rychle jsem se otočila a uviděla okýnko toho auta dole,v tom autě seděl vysmátý Cameron který mi upřeně hleděl do očí.Začala jsem se smát a šla si sednout za ním do auta.Otevřela jsem dveře a nasedla dovnitř,připoutala jsem se a přitom se ještě trochu smála."Co ty tady?" zeptala jsem se když se rozjížděl,"Jsem si pro tebe přijel" odpověděl mi,"Ach tak" řekla jsem a stále sledovala silnici.


Cesta byla rychlá,rozhodně rychlejší než kdybych šla pěšky.Přijeli jsme ke škole a já vystoupila s auta.Počkala jsem na Camerona který obešel auto a přišel ke mě."Čau krásko jak se jmenuješ?" zeptal se nějaký kluk ze staršího ročníku."Její jméno je moje přítelkyně" řekl Cameron a zezadu mě objal.

"Její jméno je moje přítelkyně" řekl Cameron a zezadu mě objal

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Jen jsem se pousmála a šla s Cameronem ke vchodu školy.Šli jsme jako normálně do třídy kde jsme si sedli na své místa.


Dvě hodiny už mám díky bohu za sebou ale dalších pět mě ještě čeká,"Camerone notak já vím že mě pořád miluješ" slyšela jsem až moc hnusný hlas opodál,otočila jsem se a viděla Miu jak se plazí po Cameronovi."Jo miluju tě" řekl se sarkazmem a políbil ji na rty!"Děláš si kurva prdel?!" vyjela jsem po něm přede všemi jeho kamarády před kterými se jako obvykle chtěl předvést.

Jak mě zaregistroval hodil kamenou tvář a nevěděl co má říct."Byla to sranda" řekl vážně a chytl mě za ruku."Jdi do prdele" řekla jsem a šla na své místo.Jo nemůžu za to že si hold teď nemůžu odejít ze školy,ale víte co seru na to jdu domů.Sbalila jsem se a odešla ze třídy.Ani se neobtěžoval mě nějak zastavit ale čemu se zase divím.Je takový jako byl kdysi nebo to v něm ještě aspoň trochu přetrvalo.

Šla jsem rychlým krokem,stejně doma zase nikdo nebude.Táta jel za kamarádem a mamka je u babičky.

Přišla jsem domů kde jsem se zahrabala do postele a pustila si film,netuším co se bude dít dál protože tohle vážně posral.Políbit ex když máš svoji holku.Nehodlám ho řešit proto jsem si vypnula mobil.

***Večer***

Ani jsem ten mobil nezapínala vážně nestojím o Cameronovo vysvětlování,pokud tedy nějakou snahu projevil.


Školní výlet-Cameron Dallas(Czech FanFiction)Kde žijí příběhy. Začni objevovat