Part 20

1K 42 11
                                    

"Můžeme jít?" opětně se zeptal Cameron,"Jo" řekla jsem rozpačitě a ohlédla se na Miu která vycházela ze záchodů.Nemohla jsem si nevšimnout jistého úšklebku když ji Cameron spatřil,pokroutil hlavou a chytl mě za ruku.

***

Koukám že se tu nic nezměnilo,pomyslela jsem si když sem kousek za Cameronem vycházela schody do druhého patra jejich domu.Otevřel mi dveře do jeho pokoje a já tam vešla,oblečení poházené na zemi nebo přehozené přes židli,ponožky vedle postele,špinavé nádobí na stole nebo postel s rozházenými polštáři.Zasmála jsem se a sedla si na rozburdanou postel."Zajdu dolů pro něco" usmál se a vyšel z pokoje.Úsměv jsme mu opětovala a čekala až sejde schody.

Vzala jsem všechno špinavé prádlo a hodila ho na hromadu,zbytek čistého jsem pověsila na věšáky v jeho skříni,ustlala jsem jeho velkou postel a společně se špinavým prádlem jsem zamířila do koupelny,všechno jsem shodila do prádelního koše a šla zpět do pokoje.Nádobí jsem naskládala do sebe a sešla schody dolů do kuchyně.Byla jsem tichá abych Camerona lekla ale nikde jsem ho neviděla.Nádobí jsem položila na linku a zaslechla hlas  vedle v místnosti,byla to pracovna a dveře od ní byly pootevřené,nechtěla jsem šmírovat ale rozhovor Camerona s někým na telefonu se nedal přeslechnout.

"Už je konec"vztekal se,"mě to ale vůbec nezajímá my dva jsme skončili"chvíli bylo ticho,"nezajímá mě to,zkazila si všechno co si mohla"rozčiloval se a chodil z místa na místo,"Nebudu se tady s tebou vybavovat,doma mám osobu která si mou pozornost zaslouží mnohem víc než ty"típl to a šel směrem ke mě.Nenápadně jsem 'odskákala' do kuchyně a špinavé nádobí skládala do myčky."Ne!Co to děláš?!" zakřičel,"Uklízím" zasmála jsem se,"ale to bych měl dělat já,nech to prosím,přece mi tu po tom všem ještě nebudeš uklízet."Zamrzelo mě že zase připomněl to co se stalo,"Nepřipomínej to co se stalo" sklopila jsem hlavu.Přišel ke mě a silně mě obejmul,voněl stejně úžasně jako kluci kteří mě vždycky odmítali,popsala bych to asi tak že takhle voní nedostupní kluci.

***

Ležel a já na něm seděla obkročmo,líbali jsme se nekonečně dlouho a mě to vůbec nevadilo."Miluju tě" otřel se svým nosem o ten můj."Já tebe víc" znovu jsem ochutnala jeho rty.Převalil mě pod sebe a hlavu položil na tu mou,sem tam mě políbil.


Dostali jste se na konec publikovaných kapitol.

⏰ Poslední aktualizace: Jan 27, 2017 ⏰

Přidej si tento příběh do své knihovny, abys byl/a informován/a o nových kapitolách!

Školní výlet-Cameron Dallas(Czech FanFiction)Kde žijí příběhy. Začni objevovat