Part 16

794 33 2
                                    

 Ranní deprese,můžu si něco lepšího přát,ráno depka,ve škole depka a večer DEPKA.Nemůžu si připustit to že se tohle děje zrovna mě.Mohla jsem to čekat ale nečekala jsem to.Namalovala jsem se abych vypadala aspoň trochu šťastněji,a jsem?To opravdu ne.Má to aspoň jedno plus,nejsem s Cameronem ve třídě,do prdele...já zapomněla.Dneska jsme spojení jelikoš je hodně žáků na olympiádě a je nedostatek učitelů.Super dnes už to nemůže být lepší.Znovu jsem si vzpomněla na naši první pusu,na to jak mě vždycky držel když jsme spali spolu,jeho dotyky my vždy způsobovaly nával adrenalinu a já se cítila šťastná.Opravdu to bylo jen za jedním účelem?Ano.Nemůžu si to tak brát,nemůžu to neřešit hlavně když vím jak moc slabá jsem.

***

Pár metrů od školy už jsem viděla Camerona s partou kluků,oči se mi začaly lesknout a já si znovu představila jeho krásný úsměv a jeho sladké rty,tak moc mi to chybí.Bezcitně potahoval s cigarety a kouř foukal do ovzduší,nikdy nekouří.Tak proč teď?Vešla jsem do školy a mířila si to ke své skříňce,sedla jsem si na lavičku a své tenisky jsem si přezula za druhé,určené do školy a na tělocvik.Vstala jsem a naskytl se mi pohled na Nicka a Samanthu."Ahoj" byli milí,"Ahoj" snažila jsem se být taky.Sam naznačila Nickovi ať jde pryč a on tak odešel."Všechno ok?"aha"Jasně všechno je ok,můj vztah se zhroutil a já si myslela  že by mohlo být něco jinak,jsem v depresích a nejsem schopna jediného kroku bez slz,ale jinak je to krásný,všechno je krásný a já jsem moc šťastná."řekla jsem s množstvím sarkasmu a ironie."Promiň hele je hnusný co udělal a ještě tě takhle poníží"o čem to sakra mluví."O čemu mluvíš?"nechápu jí"No,ty to nevíš?Cameron předevčírem napsal docela hnusnej tweet na twitter" řekla až skoro zamumlala."Ukážeš mi ho?" kývla a podala mi mobil kde si to vyscreenshotovala.Cameron Dallas:Stejně jsem ji nikdy nemiloval,je tak naivní ;)

Každé jedno písmenko mě ubíjelo a já ho viděla vcházet do školy.Zrychlila jsem na tempu a vycházela už schody nahoru do třídy.Podala jsem ji zpátky mobil začala nekontrolovatelně brečet,"Ten tweet už je smazaný,ale řekla bych že ho dost lidí stihlo screenshotovat" řekla když jsme vcházeli do třídy .Jelikož už u nás byla ta druhá třída na místě mého spolusedícího seděla Klér,mám jí ráda je to fajn holka."Ahoj" pozdravili jsme se a já si nachystala sešit s učebnicí a pouzdrem na lavici.Do třídy vešel Cameron a já opět začala brečet,otočila jsem se ke zdi a snažila se uklidnit.Začala hodina a já se pokusila vypadat klidně.Nešlo to."Mrzí mě to" zašeptala Klér v polovině hodiny."Mě taky" odpověděla jsem ji."Je to od něj hnusný,o žádné holce to nikdy neřekl,nebo to aspoň nepsal na twitter" sklonila hlavu aby mi to pošeptala."Jo jo" zmocnila se mě vzpomínka na školní výlet na noc kdy už jsme byly spolu.

Flashback:

"Miluješ mě?" zeptala jsem se docela zaraženě."miluju tě,miluju tě,miluju tě" opakoval a usmíval se."Zlato cítíš ještě něco k Mie?" zeptala jsem se ještě více nervozněji."Vůbec nic,ty jsi teď celý můj život" řekl a mě málem ztekly slzy."Vždyť ty můj taky" řekla jsem a políbila ho.Sesunula jsem se z něj trošku níž a začala jsem mu líbat břišní svaly.  

End of Flashback

Mé zaslzené oči jsem přivřela a znovu jsem si vybavila tu chvíli.Zazvonilo a já se probrala,Klér rychle odešla ze třídy a mě napadlo jít na záchody,nechci tu být obzvlášť ne když je tu on.

Došla jsem na záchod kde díky bohu nikdo nebyl,šla jsem do nejposlednější kabinky kde ani není záchod.Sjela jsem po kachličkách na zem a rukou si podepřela hlavu,někdo však na záchody přišel a já usoudila že je to Mia s Becky,no ještě ty mi tu chyběli."Je tu někdo?" zavolali jakoby se každý hned měl ozvat."asi ne,no hele jsme si to s Camíkem rozdávali u něj doma,bylo to super jo ale jako bývalo to i lepší před tím než se prej zamiloval do té Amandy nebo jak.Úplně jsem si to užívala ale on byl pořád nasranej protože ho ta blbka vytočila,no a jak jsme si to užívali ona vtrhla do jeho pokoje a začala brečet.Potom utekla a Cameronek hned za ní.JEl i autem jen aby se jí asi omluvil,potom u ní byl celou noc a kdo ví co spolu dělali.Ještě Cameron něco chytí a pak to chytím i já,stejně nevím co na ní vidí."obě dvě se začali smát a já znovu brečela."Už půjdem" prohlásila Becky a obě dvě odešli.Pěstí jsem praštila do dveří od kabinky a šla ven ze záchodů.Zazvonilo a já se na chodbě ocitla sama.Pomalým krokem jsem šla do třídy která byla otevřená což značilo že učitel tam ještě není,vešla jsem do třídy a všichni kluci začali pískat.

Byl to obdiv nebo výsměch?Netuším.

***

Hodiny se vlekly až zbývala už jen jedna poslední.Celý den mám slzy na krajích očí a opravdu to nedávám,zítra už to bude lepší ale musím si zvykat,žádné štěstí,žádná radost,žádná láska.Vytáhla jsem si pouzdro a sešit do laborek a šla ze třídy,odcházela jsem poslední což mi nědělalo problém.Šla jsem dlouhou chodbou kolem dveří z poza kterých se ozýval klučičí rozhovor."No ale tu Amandu to mrzí" řekl někdo tam"No a co?Víš kolik holek už to mrzelo,ještě stokrát hezčích než je ona." řekl Dave."A miloval si ji?" znovu promluvil ten krypl Dave."Jo,miloval ale prostě jsem si to užil s Miou,jsem kluk a potřebuju a hlavně chci sex a prostě už mě nebavilo na ní čekat" prohlásil konečně Cameron,tyhle slova mě ranily.Když v tom někdo rozrazil dveře a všichni kluci vyšli ven,zůstala jsem tam stát jako solný sloup a všem hned muselo být jasné že jsem je poslouchala za dveřmi."Hej Came,ta tvoje naivka tu je" se smíchem prohlásil Dave,ať už prosím drží hubu..Do očí se mi nahnaly slzy a já odtamtud chtěla rychlým krokem odejít,bohužel naše chodby jsou nekonečné a tak jsem to měla opravdu na delší čas.Někdo za mnou běžel a já znovu upustila pár slz,byl to Cameron který si mě chytl za paži a přitáhl si mě čelem k sobě,"Pust mě" řekla jsem klidně ale stále s uslzenýma očima,"Jsi tak krásná" zašeptal ale slyšela jsem to i já."Prosím počkej" provinilost v jeho hlase a očích byla znát."A na co mám čekat?!Na to až  o mě něco napíšeš na twitter?Až budu úplně odškrtnutá ze seznamu?Myslela jsem si že jsi se změnil ale nebyla to pravda a teď to vím,mrzí mě že nevíš jaké to je protože já jsem s tebou nebyla jen pro titul 'holka co chodí s playboyem' nebo kvůli tvému tělu.Byla jsem s tebou protože jsem tě milovala,věřila jsem ti!" křičela jsem na něj ale vždy se mi zlomil hlas.Jeho oči se leskly a červenaly,on brečí?Jo brečí.Nezajímá mě to vždyť kolik hodin jsem probrečela já.Pustil mě a já konečně odešla.slyšela jsem jen jeho silnou ránu kterou věnoval dveřím.

**

Začala hodina a já seděla úplně vzadu se Samanthou,asi v polovině hodiny jsem pohledem zaostřila Camerona,brečel.A jeho kamarád ho objal.Proč brečí?Copak mu kyselina vlezla do očí?NE,brečí asi kvůli mě protože se na mě všichni jeho kamarádi dívají.Fajn,nebudu to řešit ale právě zvoní takže rychle padám domů.


Školní výlet-Cameron Dallas(Czech FanFiction)Kde žijí příběhy. Začni objevovat