Part 13

761 30 0
                                    

Už jsem se zmiňovala o tom jak nenávidím vstávání?Vlastně ani neznám lidi v mém věku kteří by rádi vstávali do školy.Šla jsem do koupelny a tam udělala všechno jako každý den,hned na to jsem s oblékla a sešla schody dolů do kuchyně."Ahoj" pozdravila jsem rodiče kteří už vycházeli z domu.Jen mi zamávali a nasedli do svých aut.Vzala jsem si nějakou bagetu a šla si sednout k jídelnímu stolu.Zakousla jsem se do jídla a vytáhla si mobil z kapsy.

Cam:Ráno pro tebe přijedu trochu dříve ok?

Cam:Doufám že ještě nespíš?

Came:Nebo jo?

Cam:Tvůj princ dnes musel vstávat velice brzy :D

Cam:Ale jeho šípková růženka bude asi potřebovat pořádnou pusu na probuzení :3

Cam:Šípková růženka je asi velice všestraná,dokáže spát a přitom si číst zprávy :/

Cam:Princ už jede na svém černém KONI,teda ve své černé audi :D

Cam:Už se princ zmiňoval jak tuhle princeznu tak miluje?

Já:Myslím že ještě ne :/

Já:Měl by to rychle napravit!

Cam:Princezna už se vzbudila?No pane bože kam to mám napsat?! :D

Já:Tak hele princi už si tady?Že máš blbý kecy? :P

Cam:Můžeš se jít klidně podívat z okna :P

Udělal jsem co mi napsal a šla k oknu,před domem už se leskla černá audi a v ní seděl usměvavý Cameron.Hned jsem šla ke dveřím a otevřela mu."Ahoj" řekl a začal mě zase líbat."Mmm,ahoj" odpověděla jsem když už jsem se  vyprostila od jeho rtů.Pevně jsem ho objala a pak si šla do pokoje pro batoh.Cameron čekal dole a já vyběhla schody nahoru.Chytla jsem batoh,hodila ho na záda a znovu seběhla schody za ním.Z kuchyně jsem si vzala pití a šla zpět k němu.

Nasedli jsem do auta a poslouchali písničky z ranního rádia.Když už měl Cameron aspoň jednu ruku volnou položil mi ji na stehno a začal mě hladit.trochu jsem vzdychla(Jakože když se pořádně nadechnete a vydechnete :D) Cameron si hned myslel jak jsem z něj odvařená a zajel rukou trochu výš.Ruku nechával na jednom místě pokud tedy nemusel zařadit nebo tak.

Dojeli jsme před školu a bez pohledů ostatních by to přeci nešlo.Vyšli jsme z auta rozloučili se a každý šel za svou partou.On za hráči z týmu já za mými kamarády."Dlouho ses neozvala" řekla Sam trochu vážněji."Jo promiň,neozývala jsem se nikomu" odpověděla jsem ji s úsměvem.Chvíli jsme se bavili ale pak zazvonilo a my museli do tříd.

***

Čekám na Camerona vedle jeho auta  už celkem dlouho ale on nikde.Najednou ho vidím jak se celý vyřítí ze školních dveří a běží ke mě."Ahoj" pozdravila jsem ho a dali jsme si pusu."Ahoj" řekl udýchaně."Hele promiň Am ale dneska jdu zase na zápas" řekl sklesle."V pohodě vůbec si nedělej těžkou hlavu" řekla jsem a namáhavě se na něj usmála."Miluju tě" řekl a políbil mě."Já tebe taky" a odešla jsem pěšky domů.

***

Přišla jsem domů ale rodiče ještě byli v práci.Vyšla jsem schody a zamířila si to rovnou do svého pokoje,lehla jsem na postela  vzala si mobil.

Cam:Vážně promiň ale za tři dny máme ten velkej zápas a prostě nemůžu  vynechat ani jeden tréning. :(

Já:V pohodě :)

Cam:Sama víš že ti to není příjemný když jsem víc na tom blbým hřišti než s tebou. :/

Já:Jo trochu ale ty mi to vynahradíš :p

Cam:o to se neboj :*

Zamkla jsem mobil a aniž bych asi chtěla jsem totálně vytuhla díky bohu jsem se po třech hodinách vzbudila  převlékla.Dneska to bylo náročný a fakt nechápu jak jsem mohla prostpat celý odpoledne,celej večer a celou noc.

Školní výlet-Cameron Dallas(Czech FanFiction)Kde žijí příběhy. Začni objevovat