Eee, a fost mai repede decat ma asteptam, de data asta e mai lung capitolul ;))
In poza: un nou personaj- Emily.
Capitolul 16 - Hai sa ne jucam!
Vacanta de iarna se apropie si sincer abia astept sa vina! Nu e din cauza scolii, nu, sa nu credeti asta, este singurul lucru care nu-mi convine, asta si faptul ca o sa trebuiasca sa petrec mai mult timp cu Kevin, ceva ce a zis mama de nu stiu ce legatura frateasca, pff, da sigur o sa se intample atunci cand Kevin o sa curete deseurile radioactive de sub patul lui!
Eee, nu conteaza, astept cu atata ardoare vacanta de iarna din cauza micii excursii de 5 zile la o cabana de ski, imaginati-va doar 3 zile fara Kevin! Aaa, paradis! Ce e drept, acolo e frig si e umed, zapada, vant si pe deasupra mai e si Sebastian. Dar mai sunt inca doua saptamani pana la excursie si cam inca o saptamana de scoala, iar eu vreau neaparat o masina ca doar de aia am carnet de sofer, dar stim cu totii ca nu o sa primesc una! Dar lucrez la asta, trebuie ca mama sa imi ia o masina, adica zau asa Dylan are masina, Sebastian ce sa mai zic, are cea mai tare masina din scoala, iar Lilly, ei bine nu are exact o masina dar are un scooter, tot e ceva!
Asa ca o sa imi pun planul in aplicare azi la pranz! O sa am o masina! Sau daca am noroc, o Vespa.
*
-Deci mama, ma gandeam-
-Nu, ma intrerupe mama inainte sa mai ia o inghititura din supa alfabet.
-Dar nici nu m-ai lasat sa termin!
-Oh Andy, nici nu e nevoie, asta e inca o alta discutie despre faptul ca vrei o masina.
Bine, tocmai m-a prins cu mana in borcanul de prajituri.
-Pai da, per total despre asta e vorba, ii spun in timp ce amestec supa din castronul meu, nu prea imi era foame, in schimb Kevin care bineinteles nu dadea atentie convorbirii de la masa era la al doua portie, ma mir cum de e asa de slab, e ca un cos de gunoi!
-Haide mama!
-Nici sa nu aud, nu esti indeajuns de responsabila sa ai o masina, ca sa nu mai zic de banii de benzina, imi spune in timp ce sopteste ultima parte dar te-am auzit! Eu aud totul, totul am spus!
-Sunt indeajuns de responsabila, promit! Bine uite cum facem, tai iarba, spal vase o luna, aaa fac curatenie, il duc si pe Kevin la controlul de la dentist de saptamana viitoa-
-Shh! Ma opreste mama inainte sa imi termin propozitia si imi face semn cu capul spre Kevin care scapase lingura in castronul cu supa si avea o expresie terifiata pe fata lui.
-Oricum ar fi aflat! Ii spun exagerand si ridicandu-mi mainile in aer ca sa imi subliniez parerea.
-Asculta aici mucosule, ma rastesc ridicandu-ma de pe scaun si il apuc de tricou urcandu-ma aproape cu totul pe masa ca sa ajung la el, o sa mergi la dentist saptamana viitoare iar eu o sa te duc asa ca sa nu indraznesti sa incerci ceva pentru ca daca eu nu fac rost de masina, eu nu o sa fiu fericita, si daca nu sunt fericita o sa iti fac viata un iad, asa ca sa nu mai faci ce ai facut data trecuta la dentist ca altfel iti pun lipitori in chiloti si iti lipesc guma de mestecat in par in timp ce dormi si sa nu uitam de jocul ala pe care ti l-a imprumutat Gary, mamei nu o sa ii placa, stii prea bine! Am terminat micul meu discurs incurajator pentru fratele meu mai mic cu o figura vicioasa, Kevin inghite in sec si ma priveste cu o figura terifiata nestiind ce sa zic, se pare ca trebuie sa il motivez mai mult!
-M-ai auzit?!!
-Daa, te rog nu ma ucide!
-Andy!
-Ce? Uite, acum se duce la dentist, nu e nevoie sa imi multumesti, doar ia-mi o masina.
-Exact la comportamentul asta ma refeream, nu iti iau nicio masina!
CITEȘTI
Smarty Pants
HumorWhat's up Andie? nu, nu e desenul animat, doar o poveste despre o adolescenta care isi uraste viata si vorbeste fluent sarcasmul, e o smarty pants si uraste faptul ca a trebuit sa se mute din vechiul apartament impreuna cu mama ei si fratele ei mai...