GATA! Oficial e terminat ;)) Asta e capitolul meu preferat, si nu, nu pentru ca e finalul dar mi se pare foarte amuzant. Epilogul se leaga si de poveste scrisa de Ciudatik "Bad Mouth" o poveste foarte amuzanta, mai amuzanta decat a mea, din punctul meu de vedere :D Iar palavrageala despre film din capitol.....doar am aberat :D
Trice, Sasha si Gary ii apartin lui Ciudatik
Have a nice read ;)
Capitolul 24 - Epilog
-Misca-ti fundul, mutra de caracatita ce esti!
-Fa-ma tu, par de sarma!
-Ti-am zis ca am ramas fara sampon mutanterestrule!!!
-Seamana asta cu fata unei persoane careia ii pasa?
-Nu, pentru ca seamana cu o fata de maimuta!
-Iar tu suferi de boala de fi un ghimpe in coasta mea!
-Ignorantule!
-Urato!
-Imbecilule!
-Imre-impr aaa im-ceva....umm, care era cuvantul ala?
-Ooo, lasa-ma sa te ajut!
-Serios? Mers-aaaaaaaaaau! De ce m-ai lovit cu dictionarul in cap?
-Ti-ai amintit acum?!
-Nuuu! Dar de ce l-ai adus cu tine, nesuferito?
-E pentru Trice...si ca sa te invat si pe tine cuvinte noi!
Cred ca v-ati pierdut undeva in mijlocul disputei nu-i asa? Bine, hai s-o iau de la inceput, sunt in autobuz cu fra-fff-fraaaa....gah! Uhm, un preadolescent mofturos, suparacios si enervant pe nume Kevin aka mutantul sau extraterestrul sau...v-ati prins voi... mergem sa petrecem primul weekend din vacanta de primavara la Trice si casa ei gigantica, deci o sa fie destule camere si nu o sa fiu nevoita sa il vad pe Kevin pe tot parcursul acestei minivacante.
Abia astept sa o vad pe aeriana aia din nou! Sper doar ca a uitat de papucii din Japonia, am cam omis sa ii zic ca se afla inca la Dylan, ce-i drept am cam uitat si eu de el...oops.
-Andy...
Ce o mai vrea acum?
-Hei, Aaaandy!
Nu sunt in nicio dispozitie sa ii raspund, dau pagina incercand sa-l ignor.
-Hei cap de spanac! Trezirea!
Ignora-l Andy, citeste mai departe, nu baga in seama vocea din spatele capului tau care iti sopteste sa il indesi pe Kevin cu nitroglicerina si sa il arunci dintr-un avion.
-Alooo, pamantul catre creierul de conopida! Raspunde creier de conopida!
-CE VREI?!
-Am ajuns.
Imi ridic capul din carte sa vad ca autobuzul aproape se golise de toti pasagerii.
-Si de ce nu m-ai anuntat mai devreme, moaca de peste?!
-Dar te strig de cateva minute deja! Stii? Puteam sa te las aici sa continui drumul pana in Canada!
-Pai si de ce n-ai facut-o? Macar asa era liniste.
-Paaai, as fi facut-o daca fundul tau mare si gras nu imi bloca iesirea!
-Cine te-a pus sa stai la geam atunci, si uite cine vorbeste, chipsurile alea si-au cam facut efectul, aaa, ce crezi? il intreb inghiontindu-i stomacul cu degetul, de fapt nu e adevarat, copilul asta e atat de slaaaab! Ugh, ma enerveaza, mananca la fel de mult ca un spital de urgenta si tot nu se ingrasa! Il detest!
CITEȘTI
Smarty Pants
MizahWhat's up Andie? nu, nu e desenul animat, doar o poveste despre o adolescenta care isi uraste viata si vorbeste fluent sarcasmul, e o smarty pants si uraste faptul ca a trebuit sa se mute din vechiul apartament impreuna cu mama ei si fratele ei mai...