3. Bölüm

59 8 5
                                    

Anka'dan

Sınıfa çıkıp çantamı topladım. Ali bana yetişti ve beni durdurmaya çalıştı.

"Anka dur. Beden sınavı var bugün. Kaçırma."

"Ali kolumu bırak. Ben gidiyorum." dedim ve çantamı alıp sınıftan çıktım.

Okuldan çıkmış yolda sinirle yürürken birine çarptım. Benden uzun biriydi bu. 1.60'lık bir kız için bayağı uzundu hem de.

"Önüne baksana be!" diye söylendi bir kulağında telefon.

"Tır çarpmadı. Ben çarptım. Çok acımamıştır eminim." dedim.

"Deli midir nedir ya!" diye söylenerek önüne döndü. Bugün herkes beni sinir etmek için çabalıyor gibi.

Şimdi siz niye bu kadar kızdın Anka? diye soruyorsunuz. Bu konulara çok önem veririm. Yani yalan. En sevmediğim şeydir. Bir beyaz yalan için bile aylarca küs kaldığım insanlar var. Benden bir şeyler saklanması bana çok koyuyor.

Eve geldiğimde üstümü değiştirip yatağıma uzandım ve uykunun beni o güzel dünyasına davet etmesini bekledim.

Kapı ziliyle yattığım yerden fırladım. Ne oluyor yahu? Hee annemler gelmiştir.
Koşarak gidip kapıyı açtım.

"Hoş geldiniz." dedim. Annemler içeri geçtikten sonra çantasından bir kutu çıkardı. Bilin bakalım bu neydi? İphone 6S plus!

Sevinçle annemin boynuna atladım.

"Bana bak Anka kırarsan ağzına sıçarım. Taksitle aldık zaten."

"Yok yok kırmam anne saçmalama." dedim ve telefonumu da alıp odama çıktım.

Makyaj aynamın çekmecesinden hattımı çıkardım. Neyseki kırık hattı. Telefonun açılmasını bekledim.

Açıldığında sosyal medya hesaplarıma giriş yaptım. İlk olarak twittera girdim 1783 bildirim vuhuuu 1 haftada, iyiymiş.

Justin Bieber'ın hesabına girdim ve tweetlerini okumaya başladım.

"Still no İnstagram it was an accident" yazıyordu.

'Hâlâ instagram yok, o bir kazaydı' da ne demek oluyordu? Öyle bir idole sahibim ki yalnışlıkla instagramını açmayı becerebiliyor. Bu olaya sinirlenip biraz söylendikten sonra işlerime geri döndüm.

Yemek yemek için çok sevgili ablam(!)  beni çağırmaya geldi.

"İn aşağıya küçük. Yemek yiyeceğiz." dedi ve odamdan çıktı. Allah'ım sen sabır ver. Anlamıyorum ki ben. Herkes mi beni delirmek için çabalıyor nedir ki?

Yemek yedikten sonra Twitter'a girdim.

"Anneniz döndü bebeklerim." diye tweet attım. Biliyorum çok tuhafım. Attıktan bir kaç dakika sonra ardı ardına bildirim sesi geldi. Onları umursamadım. Taki bildirim ekranında Ekin'in mesajı gözükene kadar.

Gönderen: Best Boylieber👑
Telefonun servisten döndü mü?

Cevap vermeyecektim.

Gönderen: Best Boylieber👑
Hadi ama Anka. Mesajı gördüğünü biliyorum. Hâlâ mı kızgınsın.

Cevap vermemekte kararlıydım.

Gönderen: Best Boylieber👑
Melay'ı üstüne salmamı ister misin?

Melay kimki ondan korkacağım? Bak bak bak. Bir de tehdit ediyor. Demirden korksak trene binmezdik güzelim.

AŞK BİLETİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin