babam

9.8K 81 28
                                    

Başlarda size babamın lgbt ye kötü birşey dediğini söylemiştim. İyi de beni neden kabul etmişti?  Belki de yıllar boyunca fikri değişmiştir...
Neyse. Ege beni aradı. Hemen açtım.
 
Alo Ege?
Mert naber
İyi sen
Saol iyi haberlerim var!! Ailem beni kabul etti!!!
HARİKA!!! BENİM eve gel. Taşınmana izin verdiler mi?
Evet.  Ben hazırlandım bile sevgilim.
Sevgilim mi... sevgilim
Hoşuna mı gitti?
Evet aşkım.
Geliyorum
Bekliyorum bende.
   
       
     Çok hoşuma gitmişti sevgilim demesi. Kapı çaldığında üstümü başımı düzeltip kapıya doğru yürüdüm. Ege 174 boyunda baklavaları olan bir çocuk.  Ben de 175 boyundayım. Kaslarım olmasa da kilolu değilim.  Kapıyı açtım ve hemen sarıldık.
"İşte  mutlu son.."
"Hayır mutlu sonsuz."
"Haklısın.". Odasını hazırladık ve gelirken aldığı yiyecekleri açtık. Güzel bir film bulduk ve izlemeye başladık.  O filmi izliyor ben onu. Arada bir göz göze geliyoruz ve gülümsemek kaçınılmaz oluyor.  İyiyce sarılıyoruz. Film bittiğinde haberim yoktu. Bana döndü ve irkildim. Yanağıma bir buse kondurdu. Ben de onu öptüm. Böyle böyle zaman akıp geçerken saat çok geç olmuştu.  Yatmaya gittiğimde herşeyin rüya olduğunu sandım ama gerçekti. Ben mutluydum. Sevdiğim kişi yanımdaydı ve en önemlisi o da beni seviyordu.

     Bir saat boyunca döne döne uyuyamadım. Parmak ucumda odasına gittim. Daha aynı odada kalacak kadar ilerlemeye cesaret gösterememiştik. Ne de olsa ilk günümüzdü. Ona baktığımda o da uyuyamıyordu. Kapının ucundan beni gördü. "Napıyorsun orda? Gelsene..." dedi. Heyecan basmıştı beni. Yatağına doğru yol aldım. Üstünde sadece boxer vardı. Ben ise pijama takımı giyiyordum. Yatağına uzandım. Kolunu bana doladı. Ben de ona dönüp sarıldım. Dudağımı yavaşça öpmeye başladı. Artık iyice hoşuma gidiyordu. Ancak daha ilerisi için erkendi ki o da öyle birşey istemiyordu. Ona karşılık veriyordum ve gözlerim kapanıyordu. Anlamış olmalıydı ki öpmeyi bırakıp "iyi geceler " dedi. "Aynı yatakta mı yatacağız?" Dedim. Başını salllayıp gülümsedi. Kendimi uykuya bıraktım...

Awe süper cute gidiyor ama ya ben dayanamamak bu ne tatlı olmak aman tanrım omg

Gökkuşağıma SiyahHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin