Mertle Ege devam ediyor?

1.4K 29 1
                                    

Editonuz geldiii😍 ÇOOKK UZUN ZAMAN OLDUU ama devam etmeye karar verdim. Evrimle ecenin hikayesine devam edesim gelmedi ama mertle ege kaldıkları yerden devam ediyorlar mı acaba? Öğrenicez! Haftada bir bölümle başlıyorum ama ikiye çıkarabilirim!! Beklemede kalın, bölümü beğenmeyi unutmayın!!

     Egeyle çıkmamızın 3üncü yılındayız. Bugün tamm üç yıl. Bir yıl önce beraber amerikaya gidip, orada daha rahat ilişkimizi sürdürebileceğimize karar verdik ve şuan Californiadaki stüdyo tipi evimizden yazıyorum. Küçük ama manzara çok güzel😍 Ege şuanda kahvaltı hazırlıyor, oradan işe gidecek. Keşke gitmese de zaman geçirsek birlikte🙁❤️ O benden bir yıl önde gittiği için çoktan bir işi vardı. Bir reklamcılık şirketinde asistanlık yapıyordu. Ben de sesimden yararlanmak için dersler alıyor, hala üniversitede işletme okuyorum. Son yılım olduğu için heyecanlıyım. Bu arada, ailemizi kurmaya başladık. Çocuğumuz olamaya bilir ama biz yeteri miktarda gelir elde edebildiğimiz için evlat edinebildik. Çok güzel sarışın bir kızımız var. Adı Fiona. Şuan sekiz yaşında ve bizimle bir yıldır birlikte. Bizi sevmeseydi bir hafta olmadan geri yurda dönecekti ancak bizi sevdiğini söylediğinden beri ailemizin bir parçası. Ege kahvaltıyı hazırlamıştı. Bir gün ben bir gün o hazırlıyordu.
-Kahvaltı hazır!!
Krepler güzel duruyor Ege!- fiona
"Aşkım neler neler yapmışsın!!
- Afiyet olsun💜
"Hadi fiona geç kalıcaksın okula!
Ama Mert, oyun bitmedi kii!
-Fiona, eve gelince beraber oynarız, nasıl fikir?
Harikaa😆

   İşte her günümüz böyle güzel geçiyor. Fiona okula gittikten sonra, Ege de gidecekti. Gitmesini istemiyordum. Tam kapıdan çıkarken yanına gittim ve "bir gün de gitmesen olmaz mı? Ne zamandır baş başa kalamıyoruz" dedim "bugün toplantımız var, ama söz yarın biraz daha geç gidebilirim" dedi. Dudağıma bir buse kondurdu ve kapıdan çıktı. Benim bu gün derslerim biraz geç olduğu için daha zamanım vardı. Biraz sonra kapı çaldı. Kapıyı açtım ve karşımda kısa boylu siyah saçlı ve Türk olduğunu düşündüğüm bir kız göründü. Bana ingilizce merhaba ege burda mı dese de türk olduğunu anladım ve işe gittiğini söyledim. Kız rahatladı ve Türkçe konuşmaya başladı. Siz kimsiniz? "Ben.. ben onun sevgilisiyim."

Gökkuşağıma SiyahHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin