Ben Evrim. 21 yaşındayım ve pansexualim. Aileme açıldığım gün evden atıldım. Varlıklı olduğumuzdan hesabımda bayağı para vardı. Ev aldım ve bir restoran açtım. Herşey normaldi. Benim için harika kişi bulunana kadar...Normalde her gece dışarı çıkarım ama bugün hiç istekli değildim. En yakın arkadaşım Ada ile zorlanarak dışarı çıktık. Bir lgbt barına girdik. Ada hetero olmasına rağmen bugün benim için girmişti. Birer shot aldık girer girmez. Dans etmiyordum ama Ada delirmiş gibi bağırarak şarkı söylüyordu. Daha bir tane almıştı ama hemen çıldırdı. Ada dans ederken sarışın, ela gözlü ve çok güzel bir kız gördüm. Çok güzeldi. O kadar güzeldi ki yanına gittim. Normalde çapkınlığımla ve inadımla ünlüyümdür. İnsanlar benimle tanışmak için gelmezse tanışmam. Ama bu kızdan elektrik almıştım (!?). Gidip "selam. Ben Evrim." Dedim. "Merhaba. Ben Ece." Dedi.
-bir gün görüşmek isterim.
Neden olmasın.
Hemen telefon numaramı eline yazıp Ada yı buldum ve çıktık.
"Noluyor daha çok erken!"
"Ben vuruldum Ada. Kalbimden hem de"
- oo kim
Ece. Sarışın ela gözlü. Çok güzel.
- hım
Numaramı eline yazdım
- Ece hetero diye biliyorum ama yanlış değilse
Ne? İyi de neden kabul etti ve ne işi var homobar da?
- ee ben de heteroyum. Arkadaşı için gelmiştir.
Neyse canım arar heralde.
Adanın DilindenEvrim birinden hoşlanıyor. Korktuğum başıma geldi. Ben aslında heteroyum ama Evrimin o güzel fiziği bakışları ve duruşu beni benden alıyor. Ona söylemiyorum çünkü korkuyorum. Ters tepmesinden. Belki de ben hetero olduğumu sanıyorum? Belki ben dr panımdır? Evrimi biri arıyor. Kesin Ece. Ooaf offf.
-alo
Alo ben Ece
- selam Naber
Iyidir. Bugün işin yoksa buluşalım mı diyecektim.
-olur nereye gidelim
Sen seç
-hımm o zaman sen barın ilerisindeki restorana gel bir iki saat sonra
Tamam. Bir saat sonra orada olacağım"Adaaaa! Ece ile buluşucam. Ne giysem?"
-senin restoranda mı?
Evet
Hımm
Ne giyiyim kızım söylesene!
Bence kırmızı elbiseni giy
Tamamdır.Bir de akıl verdim deli gibi! Keşke zıkkım giy deseydim. Eve gelince söyleyeceğim artık. Dayanamıyorum.
Üç saat sonra
Evrim hala gelmedi. Gideli üç saat oldu ve ben konuşmamı hazırladım bile. Kapı çalıyor.
Açtım ve şok oldum. Ece ile gelmişti. Hem de el ele! Bir günde sevgili oldular ama ben dört yıldır söyleyemiyorum.Naber ada
Ben çıkıyordum Ece. Size iyi günler' diyip çıktım. Kendimi belki de pavyona veririm. Yok daha neler. O zaman uçakla İzmir'e ailemin yanına döneyim? Olmaz. Annemle kavgalıyım. Offf.Evrimin dilinden
Ece ile artık sevgiliyiz. Eve gelince Ada bir hızla çıktı. Anlamadım nolduğunu. Ece ile film izledik. Çok güzel bir gündü. Gece birde Ada geri geldi. Ece ile bir baktık gözlerinden ateş püskürüyor. Birden bağırdı. "Bu Kız hala burada mı!?! Sen yanı başındakini görmedin gittin bardan heteroyu buldun! Ben dört yıldır dana nasıl söyleyeceğimi düşünüyorum be!!!!!"
Şaşırdım. Benden hoşlanıyordu ve ben fark etmemiştim. Kendimi kötü hissediyordum çünkü bir günlük kızla sevgili olmuştum ve en yakınımı görmemiştim. Aslında Ada çok güzel. Esmer ve yeşil gözlü. Uzun bacakları var. Kıvrımlı vücudu çok seksi.
Ece eşyalarını toplamaya başlamıştı.Ece nereye?
Cehennemin dibine. Sana da yer ayırayım mı?
Bak ben bilmiyordu-
Kes! Sen benimle sevgili olacağına etrafına bak!!Nasıl yani? Bu da ne demekti?
Ecenin gözünden
Bir yıl önce en yakın arkadaşımdan hoşlanıyordum ama o okulun popülerini seçmişti. Aynısını yaşamıştım yani. Adayı anlıyordum. Hemen çantamı aldım ve kapıyı açtım. Koşarak çıktım. Ağlıyordum. Pencereden Ada bakıyordu ama Evrimi göremedim. Utanmış olmalı. Ama olsun. Doğru bir şeydi bu. Ondan hoşlanan en önemlisi uzun süre olan birine şans vermeliydi. Aynı evde zaten kalıyorlardı. Tek eksikleri sevgili sözcüğü idi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gökkuşağıma Siyah
Literatura faktuBelki çok yorulmuşsundur. Bütün yorumlardan diğer olan herşeyden. ama yılmaman lazım. Sen yıldıkça onlar güçlenecekler... stop homophobia!