aW çok kötü şeyler olcak muahahha -_- piçlik is this maan
Medyada vid var izleyin kesinlikle. ..
Ege ye ilk söylemektense aileme açıklamaya karar verdim. En iyisi böyle olacak. Yemek yedikten sonra annemi yanıma çağıracağım.
"Annee!" Diye bağırdım. Hemen yanıma gelip "Noldu oğlum?" Dedi. Konuşmamız gerek dedim. "Anne.. (ağlar) anne ben... Eşcinselim..."
-NEE! ÖYLE BİRŞEY OLAMAZ! REZİL OLURUZ! SAÇMALAMA. bak Mert. Bu doğru değil!!
+Anne bu seçim değil! Rezil olma korkusunu bırakıp hislerime ve yönelimlerime önem vermelisin!
- babana ne derim? Psikoloğa gidelim çözelim bu işi baban gelmeden.
+ Gitmeyeceğim! Ben makine değilim bozulup düzeleyim!
- iki saat sonraya randevu alıyorum psikoloğa gidiyoruz!!
Odama koştum. Sinirden duvarı yumrukluyordum. Artık gözüm dönmüştü sinirden. Dayanamıyordum artık. Ağlamaya başladım. Artık çığlık çığlığa ağlıyordum.- İKİ SAAT SONRA -
Psikoloğun ofisine gelmiştik. Hala ağlıyordum. "Hoşgeldiniz. Buyrun siz oturun ben doktor beye haber verip geliyorum." -" saol kızım" . İçeri girdiğimizde doktor İsmail amca "Hoşgeldiniz. Önce Mert ile konuşalım sizi sonra içeri alalım" dedi.
- hoşgeldin Mert.
+Merhaba
- kaç yaşındasın Mert? Nelerden hoşlanırsın nasıl birisisin anlat biraz.
+ blablabla
-tamam teşekkür ederim. Şimdi neden burada olduğunu benimle paylaş lütfen.
+ ben... ben nasıl söyleyeceğimi bilmiyorum. Çok zor bir şey. Hele de bugün yaşadıklarımdan sonra.
- o zaman gözlerini kapa ve derin bir nefes al. Sonra bana herşeyi anlat.
Dediklerini yaptım ve başladım anlatmaya.
+ ben birşeyi farkettim. Eşcinsel olduğumu. Bir yıldır herkesten saklıyorum.ama artık hoşlandığım biri var ve anneme açıklayıp rahat nefes alabilmeyi umut ediyordum. Annem tepki gösterdi ve rezil olacağımızı söyledi. Çok ağladım. Babana nasıl söyleriz ne deriz diyordu. Çok kırıldım. Bu seçimim değil ki...
- Seni çok iyi anlıyorum. Annen rezil olma düşüncesi ile senin duygularını hiçe saymış. Şimdi çıkabilirsin. Anneni çağıracağım.
+ Teşekkür ederim.
Çok rahatlamıştım. Artık ağlamıyordum. Çıkınca annem alev çıkan gözleriyle bana bakıyordu. Hemen atılıp "doktor bey düzeldi mi? Nolur evet deyin." " Ebru hanım oğlunuz bozulup düzelemez. Buyrun içeri gelin."Bekleme zamanı başlamıştı. Beni Ege arıyordu. Elim ayağım dolandı. Hemen açtım. "Alo Ege?"
-Alo Mert selam naber?
İyidir sen
- saol şey işin yoksa şu yeni filme gidelim. Star Wars un filmine.
Yaa ben şuan dışardayım ama akşam gidelim istersen.
- olur olur sen beni ararsın o zaman. Bay bay
Grşrz
İnanamadım bir an. Sinemaya davet etti! Çok sevindim.O sırada annem çıktı. "Saolun doktor bey" dedi. "Görüşürüz Mert" dedi doktor. "İyi günler" dedim. Çıkınca annem pişman ama kırgın görünüyordu. "Oğlum ne zaman fark ettin?" - "bir yıl önce" Arabaya bindik. Eve giderken özür diledi annem.
- Ege özür dilerim yavrum üstüne çok geldim.
Tamam anne.
- kırıldın mı bana?
Elbette anne. Bu benim seçimim olsa senin bana kızmanı mı seçerdim?
- haklısın oğlum ne desen haklısın. Babana alıştıra alıştıra söyleriz ama sen hazırlıklı ol. Sen akşam başka bir yere git ben ona söylemeye çalışacağım.
Ben söylemek istiyorum anne
- ama sen pat diye söylersen adam kalp krizi falan geçirir ben söylerim. Ayrıca sana ev ayırma vaktimiz geldi baban sana kırgın ve kızgın olur. Sen ev bak kendine.Duyduklarıma inanamıyordum!!! Çok mutlu oldum artık annem beni anlıyor!..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gökkuşağıma Siyah
No FicciónBelki çok yorulmuşsundur. Bütün yorumlardan diğer olan herşeyden. ama yılmaman lazım. Sen yıldıkça onlar güçlenecekler... stop homophobia!