The FOCK?!

3.9K 386 279
                                    



خب،خودتون ميدونيد كه هرى الان روى لويى نشسته و داره با تمام وجود توى اقيانوسه چشماش دنبال چيزى ميگرده كه خودشم نميدونه چيه!

هرى فقط ميدونه كه اون از اقيانوسه
چشم هاى لويى خوشش مياد،درواقع عاشقشون شده....

هرى صورتش رو به صورته لويى نزديكتر
كرد تا بتونه بهتر چشم هاى لويى رو ببينه..

لويى از اين حركته يهويى هرى تعجب كرد و بدنش نا خودآگاه يه لرزشه كوچيك كرد..

هرى متوجه ى لرزش لويى نشد و به كاره خودش ادامه داد و توى چشم هاى گيج لويى خيره شد..

خب لويى يه كوچولو ترسيده بود،چون به هر حال هرى با تمامه جذابيتش هنوز هم براى لويى يه پسره جنگلى بود.

و اين ترس موقعى كه هرى سرش رو توى گردنه لويى فرو كرد و يه نفس عميق كشيد بيشتر شد!

خب،هرى در واقع داشت لويى رو بو ميكرد...

وقتى هرى شروع كرد به بو كردن تمامه گردن لويى،لويى آروم گردنش رو كج كرد تا به هرى فضاى بيشترى براى كارى كه لويى احتمال ميداد يكى ديگه از اون عادت هاى عجيب و غريب اين دهكده باشه بده..

هرى آروم به سمت قفسه سينه ى لويى رفت و يهو وايساد،به تتوى لويى نگاه كرد و بعدش بجاى اينكه اون رو بو كنه شروع كرد به ليس زدنش!!

لويى يه جيغ كوچولو كه به خاطره سوپرايز شدنش از اين حركت بود كشيد.

هرى زبونش رو آروم روى تتوى (ايت ايز وات ايت ايز) لويى ميكشد و باعث ميشد لويى از حسه گرماى زبونه هرى روى پوست خيس و سردش لذت ببره..

لويى نميدونست چيكار كنه،ميخواست كه جلوى هرى رو بگيره ولى نميتونست..

ميخواست از زيره هرى بياد بيرون،ولى نميتونست..

ميخواست از حسى كه هرى بهش ميده لذت نبره،ولى نميتونست...

لويى با حس كشيده شدن زبونه هرى روى نوك سينه ش ناله ى كوچيكى كرد،كه باعث شد هرى دست از كارش برداره و همونطور كه زبونش روى نوك سينه ى لويى بود،مستقيم توى چشم هاى لويى نگاه كنه...

هرى لويى رو ديد كه گونه هاش يه خورده صورتى شده،لباش قرمزه و موهاش خيسه و بهم چسبيده......

همون لحظه يه چيزى توى هرى جرقه زد...

نه من ميدونم چى بود،نه هرى :|||

ولى قبل از اينكه اون جرقه بتونه به آتيش تبديل بشه،لويى هرى رو هول داد كنار و دويد به سمته رود...

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Sep 03, 2016 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

CHANGE ME! L.SWhere stories live. Discover now