Gizemli film

528 20 5
                                    

Filmin ilk bölümü onları çok etkilemişti . Sanki kendileri filmde , oradaymış gibi hissettiler. Çok heyecanlı bir filmmiş dedi Susan,göründüğünden çok daha fazla. Peki bu adada herşey niye olduğundan daha büyük? dedi Alex. Yaa film işte ne büyüttünüz dedi mona gözlerini devirerek.Bunları boşverinde ben acıktım ne yiyelim? dedi Michael? Ve olacaklardan habersiz mutfağa yemek yemeye gittiler. Biraz atıştıran alex filmin ikinci bölümünü açtı diğerleri de geldi ve heyecanla ikinci bölümü izlemeye başladılar.Ada ağaçlarla doluydu, bir de mağara vardı.Bu adaya birbirleriyle arkadaş olan 7 kaşif gitmişlerdi.Amaçları adayı araştırıp fotoğraflarını çekmek ve bir dergi de yayımlamaktı. ama onlar böylesine büyük hayvanlarla ,garip canlılarla karşılaşacaklarını tahmin etmemişlerdi.Onlar adayı her zaman gördükleri sıradan adalardan zannediyorlardı. Adayı keşfetmek için ikiye ayrıldılar.Kocaman fillerin, kuşların , böceklerin  fotoğraflarını zorluklarla çektiler.Çünkü normal bir fil bile büyükken bu adada fazlasıyla büyüktü.Bir kaç gün adada kaldılar ve bir çok fotoğraf çektiler.Kamp ateşinin etrafında eğlenceli saatler geçirdiler , şarkılar söylediler.Daha sonra gezinirken yerde  lavlar olduğunu fark ettiler. Ve telaşlandılar.Aslında bunu fark edince adadan kaçmaları gerekiyordu ama tabi ki bunu yapmadılar çünkü onlar birer kaşifti ve maceraya alışıklardı..Lavların geldiği yeri araştırmaya başladılar ve uğraşları sonucu bir kaç saat içinde  buldular da.Adada kocaman bir lav dağı vardı ve lavlar adayı kaplamaya başlamıştı bile.Bu koca dağı nasıl fark etmemişlerdi ki ? Sanki bu dağ sonradan gelmişti.Hemen bir kaç fotoğraf çekip kaçmaya , helikopterlerinin olduğu yere doğru koşmaya başladılar.Vardıkları yerde ağızları açık kaldı.Çünkü lavlar helikopteri çalışamayacak hale getirmişti. Kaçmak istiyorlardı ama bunu başaracak zamanları yoktu ne yazık ki. Kaçamayacaklarını anlayınca da umutlarını kaybettiler. Ve kaderlerine teslim oldular. Michael, Susan, Alex ve Mona aynı anda birbirlerine baktılar, heyecandan nefes alamıyorlardı.Filmin sonunun böyle olacağını tahmin bile edemezlerdi. O kadar çok şaşırmışlardı ki. Tuhaf olan şeyse dağı daha önce onlarda görmemişlerdi. Nasıl olur yaa?? dedi Mona . Gizemli bir filmdi dedi Susan . Biraz bu konuyu düşündükten sonra daha odalarına gidemeden salonda uykuya dalďılar. Daha sonra içeri Susan in babası girdi. Çocukların üstünü örttü.O anda Susan uyandı ve filmin etkisiyle de korkuyla bağırdı. Alex, Michael, ve Mona da uyandı .Ama boşuna uyanmışlardı. Hep birlikte gülmeye başladılar.Baba senin gece yarısı ne işin var burada??dedi Susan.Asıl sizin salonda ne işiniz var niye burada uyudunuz? Michael söze atladı biz akşam üzeri burada film izledik de sonra konuşurken hepimiz uyumuşuz dedi gülümseyerek . Neyse kızım ben seninle vedalaşmaya geldim. yarın 3 aylığına iş gezisine çıkacağımda bu yüzden buradayım dedi Susan ın babası.Sarıldılar.Kendine iyi bak baba. Sende kızım , sizde . İyi geceler hadi uyuyun .Ve Susanın babası çocuğunu ve diğerlerini orada bırakıp gitti. Bakalım bu filmin gizemi neydi ve bu dört arkadaş bu gizemi çözebilecekler miydi....

Selam arkadaşlar hikayemi beğe diniz mi ? Yorumlarınızı bekliyorum.

Issız Adaya YolculukHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin