ALEX BİR ŞEYLER BİLİYOR

368 10 0
                                    

  Ayy her tarafım tutulmuş ya dedi susan sızlanarak.uyandığında herkes uyuyordu ve o da uyandırmak istemedi.daha sonra yüzünü yıkayıp mutfağa geçti bari kahvaltı hazırlayayım. kahvaltıyı hazırladıktan sonra esneyerek  içeriye geldi herkes uyuyordu ama alex yoktu ortalıkta.merak etti ve yukarıdaki odalara baktı orada alexi bulamayınca bahçeye doğru seslendi, ayakabılarına baktı hepsi oradaydı ama alex yoktu, telaşlanmıştı artık.ama daha 10 dakika önce uyuyordu nereye gitmiş olabilirdi ki ?en son alexi bulamayınca önce monayı sonra mıchael ı uyandırdı. ayy saat kaç dedi mona . susan onun lafını kesti ve boşver saati alex yok dedi monayla mıchael birbirine baktı. ilk tepki monadan geldi. saçmalama yaa nereye gitmiş olabilir ki odalardan birindedir hem sen ne zamandan beri uyanıksın? ben uyandığımda burada uyuyordu. gittim yüzümü yıkadım , kahvaltı hazırladım geldiğimde yoktu işte off . odalara baktım yok ayakkabıları telefonu falan herşeyi burada.bir tek kendisi yok. o sırada mıchael kızlara bakarak bence telaşlanmayın çünkü nerede olabileceğini biliyorum sanırım dedi.kızlar şaşkın bir şekilde yanıt ararcasına mıchaele baktı. mıchael de anlatmaya başladı. dün gece susanın babası gelmişti biliyorsunuz.daha sonra susanın babası gittiğinde siz hemen uyudunuz ama bizim uykumuz kaçmıştı ve alex le biraz sohbet ettik o sırada konu izlediğimiz filme geldi. alex bana filmde bahseden yerin gerçek olabileceğini  söyledi. ben önce inanmadım ama sonra  buranın haritasının dedesinde  olabileceğinide çünkü dedesinin kaşif olduğunu söyledi. Ve bana da bu mantıklı geldi. o yüzden mıchael yukarıdaki kilitli çalışma odasında harita arıyor ve bilgisayardan adayı araştırıyor olabilir dedi son olarak.susan vay be neler kaçırmışız mona ya bundan sonra önce bunların uyumasını beklemeliyiz dedi. aynen ama önce kilitli odaya gidelim dedi mona ve birlikte kilitli odaya yani yukarıya koştular.tahmin edildiği gibi alex oradaydı. ne arıyorsunuz burada dedi alex şaşkın bir ifadeyle.neyi olabilir şaşkın seni tabi ki sabahtan beri seni bulmaya çalışıyoruz insan bir haber verir dedi susan sinrli bir tavırla.tamam yaa özür dilerim sizi düşünmeliydim ama heyecandan unuttum dedi alex ve kendini affettirdi.neyse olay ne alex dedi mona,mıchael bir şeyler anlattı ama bir de senden duyalım.Arkadaşlar olay şu filmi izlediğimizde bu ada çok ilgimizi çekti sanki film değil de gerçekmiş gibiydi.Bende çok şüphelendim ve bunlar o lav dağı falan dikkatimi çekti . Böyle bir ad a var mı yok mu bende şu an bunu araştırıp sandıklara bakıyordum ve o sırada adanın koordinatlarını buldum yani istersek ve eğer bu ada gerçekse oraya gidebiliriz tabii ki tedbirli bir biçimde filmdeki gibi bir son istemeyiz dimi? Alex bu son cümleyi söylediğinde herkes birbirinden şaşkındı.bunlar bir rüya olmalıydı onlar için,hala ne yaşayacaklarına inanamıyorlardı.ama daha yolun başındalar .acaba bir dahaki bölümde gizemler çözülecek mi ? Bu dört arkadaş adaya gidecek mi ? Ya da ada gerçekmi?

Evet arkadaşlar yavaş yavaş heyecanlı satırlara geliyoruz. Bir daha ki bölüm harika olacak sevgilerr...



****** arkadaşlar yeni bölüm yakında gelecek lütfen okumayı bırakmayın sevgiler*****

Issız Adaya YolculukHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin