Bölgesel zayıflama hareketleri
MEKİK
Mekik: Herkesin bildiği bir harekettir. Yere sırtüstü uzanın ve öne doğru eğilin. Kafanızı dizlerinize kadar kaldırmayın. Bu hareketi yaparken elleriniz başınızın arkasında olmalı.
Merdiven Çıkma Hareketi
30 cm yüksekliğindeki bir tahta üzerinde (step tahtası tercih edilir) merdivenlere tırmanıyor gibi inip çıkacaksınız. Bu hareket basen bölgesindeki yağları eriterek kalça sıklaştırmaya yarar. İsteğe bağlı olarak tahta yüksekliği değiştirilebilir.
Çömelme hareketi
Ayaklarınızı omuz hizasında açıyorsunuz ve çömelir pozisyona geçiyorsunuz. Ağırlığınız iki ayağınızda eşit olmalı. Dizlerinizi hafif bir şekilde kırarak çömeliyorsunuz.
Alt bacak inceltme
Ayakta durun ve sırtınızı dik tutun. Bacaklarınızı bükün ve oturur pozisyona gelin. Ardından tekrar eski halinize geçin. Bu egzersizi çok sayıda yapmaya çalışın. Günde en az 50 defa yapmak işinize yarayacaktır.Bisiklet sürme egzersizi
Bisiklet sürmek karın ve basen için çok faydalıdır. Hem eğlenceli hem de hızlı yağ yakan bir egzersizdir.
Üst bacak inceltme hareketleri
Ayakta durun ve bacaklarınızı ayırın. Dizlerinizi hafif bir şekilde kırdıktan sonra topuklarınıza basarak bacağınızı yana doğru kaldırın. Bir süre bacağınızı havada tutun ve ilk pozisyona geri dönün. Ardından diğer bacağa geçin.
Bacak Çekme
Bu hareketle göbek eritmek mümkün. Sırt üstü uzanacaksınız ve dizlerinizi karnınıza çekeceksiniz. Tekrar dizlerinizi uzatacaksınız ve hareketi tekrarlayacaksınız. Yapabildiğiniz kadar sık yapın.
Yürüme
Her gün yapacağınız 1 saatlik yürüyüş bile kısa zamanda etkisini gösterecektir.
Kaynak; http://www.pufnoktalari.net/bacak-inceltme-icin-yapilmasi-gerekenler/
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BAKIM REHBERİ
Non-FictionCilt bakımı, güzellik maskeleri, bakım sırları ve biz kadınlara dair her şey