11.KISIM - PÜRÜZSÜZ BACAKLAR İÇİN 6 BAKIM KÜRÜ

367 7 7
                                    

Bacaklardaki kızarıklar, batıklar ve izler yaz aylarında birçok kadına kabus oluyor. İşte, bacaklarınızı pürüzsüz yapacak öneriler ve bakım kürleri… Yanlış epilasyon yöntemleri, ölü derilerden arınamamak ve kullanılan yanlış kremler yüzünden bacaklarda oluşan batık lekeleri, yaz aylarını kabusa dönüşebiliyor. Elbiselerinizi ve eteklerini dolaptan çıkarın! Bu yaz bu kürler sayesinde bacaklarınızı gizlemek zorunda kalmayacaksınız!

1- KARBONAT MASKESİ Malzemeler: 1 çorba kaşığı karbonat, 2 yemek kaşığı yoğurt , bir çay kaşığı zeytinyağı Karbonat, yoğurt ve zeytinyağını bir kap içinde karıştırın. Duştan sonra bacaklarınıza bu kürü masaj yaparak uygulayın ve 15 dakika beklettikten sonra temizleyin. Haftada üç kere bu uygulamayı tekrarlayın.

2- LİMON VE DENİZ TUZU Limon suyu ve deniz tuzunu karıştırdıktan sonra duşta keseleyip, yumuşattığınız bacaklarınıza uygulayın. Bu hem peeling görevi görecek hem de oluşan kızarıkları iyileştirecektir.

3- YUMURTA MASKESİ Malzemeler: 6 yemek kaşığı toz şeker, 1 yumurtanın akı Şeker ve yumurta akını karıştırıp bacaklarınızın sorunlu bölgelerine uygulayın kuruyana kadar beklettikten sonra ovalayarak çıkarın ve suyla temizleyin. 

4- ASPİRİN MASKESİ Malzemeler: 5 adet aspirin, 1 buçuk su bardağı su Isıttığınız suya aspirinleri atın ve eriyinceye kadar karıştırın

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

4- ASPİRİN MASKESİ Malzemeler: 5 adet aspirin, 1 buçuk su bardağı su Isıttığınız suya aspirinleri atın ve eriyinceye kadar karıştırın. Her duştan sonra bacaklarınıza uygulayın. 

5- BAL KÜRÜ Malzemeler: 3 yemek kaşığı bal, 4 yemek kaşığı toz şeker Bal ve şekeri karıştırdıktan sonra bacaklarınıza uygulayın, bu kür bacaklarınızı beslerken aynı zamanda etkili bir peeling yapacaktır.  

6- SUSAM YAĞI KÜRÜ Malzemeler: 4 yemek kaşığı susam yağı, 5 yemek kaşığı limon suyu Susam yağını ve limon suyunu karıştırın, duştan sonra bir pamuk yardımıyla bacaklarınıza uygulayın.

Kaynak; http://www.hurriyetaile.com/sizin-icin/guzellik-bakim-moda/bacaklarinizi-yaza-hazirlayacak-6-bakim-kuru_24154.html#detail

BAKIM REHBERİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin