Yapılan çalışmalarda çay ağacı yağının sivilceler üzerinde kullanımının benzoil peroksit kadar etkili olduğu ve herhangi bir yan etkiye neden olmadığı ortaya çıkmış.
Çay ağacı yağı sivilce konusunda oldukça olumlu etkileri olan bir yağdır. Sivilceler için çay ağacı yağı kullanan bir çok insan çay ağacı yağının sivilceler üzerindeki olumlu etkilerini paylaşmaktadır. Sivilce (akne) ve siyah noktalara neden olan "p. acnes" bakterisi üzerinde benzoyl peroxide gibi etkileri olduğu iddia edilmekte.Ayrıca cilt lekelerini gidermeye ve sivilce sonrası iz kalan yaraların iyileşmesini sağlamaya yardımcıdır.
!! ÖNEMLİ !!
Cildinizde bulunan sivilce tedavisinde uygulamak için çay ağacı yağını mutlaka suyla seyrelterek kullanın ve sorunlu bölgeye sürün.Su katılmamış çay ağacı yağı kullanmayın.Aksi takdirde kızarıklık ve tahrişlere neden olabilir.
Yağlı saçlar ve ayak bakımında da kullanılan çay ağacı yağı birçok faydaya sahiptir. Seyreltilerek kullanılması gereken çay ağacı yağı kolayca aktarlardan temin edilebilmektedir.
Bulaşıcı bir virüs olan uçuk tedavisinde de çay ağacı yağı kullanılabilmektedir. Bağışıklık sistemi zayıf kişilerde daha sık görülen uçuk sorununa çay ağacı yağı şifa olabilir.
çeşitli rahatsızlıkların tedavisi için çay ağacı yağı kullanabilirsiniz. Çay ağacı yağını yeni oluşmaya başlayan çıbana uyguladığınızda büyümesini engellersiniz. Antiseptik özelliği olan çay ağacı yağı ısırılan bölgeye uygulandığında iyileşmeyi hızlandırır. Çay ağacı yağından 1 damla alın ve sürün hafifçe ovun.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BAKIM REHBERİ
Non-FictionCilt bakımı, güzellik maskeleri, bakım sırları ve biz kadınlara dair her şey