Tuz, şeker ve gazlı meyveli içecekleri rejiminizden tamamen çıkarın. Bunlar sadece emflamasyona ve sıvı tutulumuna yol açar, bu da toksinlerin birikimine!
Su tüketiminizi arttırın ve güne her zaman bir bardak ılık limonlu su ile başlayın.
Her gün yarım saat yürüyün ve bacaklarınızın gücünü arttırmak için özel egzersizler yapın.
Mesela yüzmek selülitle savaşmak için ideal bir yöntemdir.
Aşağıdaki yiyecekleri beslenme programınıza ekleyin:
Brokoli
Pancar
Dolmalık biber
Soğan
Kıvırcık marul
Havuç
Ispanak
Kızılcık
Kereviz
Salatalık
Kabak çekirdeği
Keten tohumu
Chia tohumu
Papaya
Yaban mersini
Kiraz ve vişne
Adaçayı
YulafSelülitle Savaşmak için Deniz Tuzu: Daha fazlasını öğrenin!
Sarkmış selülitli cildinizden kurtulmak için doğal ve etkili bir yol mu denemek istiyorsunuz? Gelin size deniz tuzunun nasıl en yakın arkadaşınız olabileceğini gösterelim.
Selülit. Bununla yaşamaya nasıl alışabilirsiniz ki? Kadınların neredeyse %80’i selülit sıkıntısı çekiyor ve bu sorunun kalıtsal bir yönü de olsa da, zayıf beslenmenin ve hareketsiz bir yaşam tarzının bu durumu daha da kötüye çekeceğini unutmayın.
Selülitten tamamen kurtulabilir misiniz? Tabi ki hayır. Ama görünürlüğünü azaltmaya ve vücudunuzu inceltmeye çalışabilirsiniz, böylece bikininize veya dar pantolonlarınıza geri döndüğünüzde göze çarpmaz.
Selülitle savaşmak gündelik çaba ister, düzgün bir beslenmeyi ve birikmiş yağları yakmanız için düzenli egzersizi gerektirir. Ama aynı zamanda her hafta uygulayabileceğiniz ve görüntünüzü güzelleştirecek harika uygulamalar da mevcut.
Deniz tuzunu selülitle savaşmak için nasıl kullanabileceğinizi öğrenmeye hazır mısınız?
↪Deniz Tuzu ve selülite karşı faydaları
Deniz tuzu doğal bir kesedir, gözeneklerinizi temizlemek ve enflamasyona sebep olabilecek toksinleri atmak, sıvı tutulumunu ve var olan sinir bozucu selülitleri engellemek için kullanılabilecek en iyi malzemedir.
Kısa süre önce sizlere akne tedavisinde deniz tuzunun ne kadar faydalı olduğundan bahsetmiştik. Bu doğal ürün her markette ve doğal ürün mağazalarında bulunur. Diğer özelliklerinin yanı sıra cildin altındaki dokuların tıkanıklığını açmak için de kullanılır.
Eğer deniz tuzu uygulamasını gündelik güzellik ve bakım rutininizin bir parçası haline getirirseniz, selülite yol açan o zararlı toksinlerden arınabilirsiniz.
Selülitle savaşmak için deniz tuzu uygulaması;
Deniz tuzu uygulaması haftada iki kez yapılmalıdır. Bunun için gözeneklerinizi açacak, toksinleri temizleyecek ve sağlıklı doku dengesi yaratacak bir detoks banyosu hazırlamanız gerekiyor. Ne yapmanız gerektiğine ve nasıl hazırlayacağınıza göz atın.
Malzemeler
1 bardak deniz tuzu (250 g)
1/2 bardak karbonat (sodyum bikarbonat) (125 g)
1 bardak magnezyum sülfat tuzu (250 g)
20 damla selvi yağı veya greyfurt15 damla mandalina yağı
Hazırlanışı
Bu banyoyu haftada en az iki kez tekrarlamalısınız. Ayrıca 35-40 dakika suda yatmak ve kullandığınız doğal elementlerden yararlanmak için zaman ayrımanız gerekecek. Ayrıca bu karışım için doğal yağlar kullanmanızı da öneriyoruz. Selvi yağı edinmeye çalışmanız gerekenlerden biri. Neden? Çünkü bu yağ emflamasyona karşı çok etkilidir ve selülite sebep olan yağların biriktiği nodülleri azaltır. Selvi yağı aktarlarda bulunabilir. Ayrıca akne ve cilt şişkinliklerinde kullanılır.
Yapmanız gereken ilk şey malzemeleri bir kapta karıştırmak: deniz tuzu, karbonat, magnezyum sülfat ve doğal bitki yağları. Tahta bir kaşıkla iyice karıştırın. Şu anda su eklemeyin.
İkinci adım çok kolay: Bu karışımın yarısını daha önceden hazırlamış olduğunuz sıcak suya dökün.
Şimdi bir kese yardımıyla kalan yarısıyla kan dolaşımını arttırmak ve tüm malzemelerin vücudunuza temas ettiğinden emin olmak için kese yapın.
Sonra bu kese masajını bitirip, küvette kalın ve 35-40 dakika rahatlayın. Sonra normalde yaptığınız gibi durulanın ve kurulanın.
Eğer bu uygulamayı her hafta uygularsanız selülitlerin zamanla nasıl da kaybolduğunu göreceksiniz. Unutmayın, bu uygulamayı her ne olursa olsun başta bahsettiğimiz diğer uygulamalarla birleştirmeniz çok önemli.KAYNAK; http://sagligabiradim.com/selulitle-savasmak-icin-deniz-tuzu-daha-fazlasini-ogrenin/
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BAKIM REHBERİ
Non-FictionCilt bakımı, güzellik maskeleri, bakım sırları ve biz kadınlara dair her şey