ARAS;
Ben okuldan mezun olalı 1 yıl geçmesine rağmen hala bir iş bulamadım can sıkıntısı ile beraber annemle birlikte kahvaltımızı yaptık babamın öldükten sonra emekli maaşı ile geçiniyoruz ne yazık ki bu bizim ancak ev ihtiyaçlarını karşılıyor. Annem bunu pek sorun etmese de benim için uğraşan bana annelik yapan kadına daha güzel bir hayat yaşatmak istiyorum. Tüm gün boyunca bütün şirketlere CV mi verdikten sonra elimde kalan tek klişe söz ^^biz sizi ararız^^ olmuştu. tüm gün iş aramanın yorgunluğu ile eve giderken güzel annemin güzel tebessümlerini görünce ne yorgunluk kalıyordu ne de dert. Annemle birlikte akşam yemeğimizi yedikten sonra ben odama geçtim kulaklığımı takıp müzik dünyama giriş yaparken bir anda geçmişim geldi aklıma.
Ben daha 1 yaşıma bile girmeden annem ve babam olacak insan müsvetteleri beni küçücük dünyamda yalnız bırakıp yetimhanenin soğuk havasına terk etmişler . Nedenini ise bilmiyorum ve bilmekte istemiyorum çünkü küçücük bir çocuğu yetimhaneye bırakan aileye aile demem asla onlar insan bile olamazlar ki. Yetimhanede defalarca dayak yedim, beni hep başka türlü bir çocuk olarak gördüler ta ki 5 yaşıma geldiğim zaman beni Esra annem ve İlhan babam o lanet yerden alana kadar bana hak ettiğim hayatı verdiler, okutup büyüttüler ve onlar benim kan bağım olmasa da gerçek annem ve babam oldular.Ben onların geçmişi hakkın da ne yazık ki bir bilgi bilmiyorum tek bildiğim bir zamanlar İlhan babamın inşaat mühendisi olduğu ve durumlarının çok iyi olmasına rağmen bir anda batmış olmaları.Bunları düşünürken gerçek aileme lanet okurken beni evlatlık alan aileye binlerce kez şükür ettim ve rahmetli babamın mesleğini devam ettirmek istedim bende inşaat mühendisi oldum.
*****
Sabah annemin tatlı sesine uyanıp onu öpücüklere boğduktan sonra ^^ günaydın Esra sultan.^^ ^^Günaydın yakışıklı oğlum ne yapacaksın bugün istersen anne oğul günü yapabiliriz.^^ ^^Çok isterdim Esra sultan ama bir şirkete daha iş başvurusu yapmam lazım eğer işim erken biterse hemen yanına gelebilirim.^^ ^^Aman be evladım bu kadar çok yorma kendini olmuyorsa Allah'ın takdiri ne yapabiliriz. Allah'a şükür yiyecek yemeğimiz ,yatacak yatağımız var.^^ ^^Doğru söylüyorsun güzel annem ama benimde bir şeyler yapmam gerekiyor artık seni daha iyi yerde yaşatmam lazım.^^ böyle tatlı sohbetin ardından kahvaltımızı yaptık ve ben tekrar iş başvurusu yapmak için yola koyuldum. Özdemir holding diye bir şirkete girdiğim zaman inşallah burası olur diye umarak içeriye girdim uzun bir görüşmenin ardından büyük bir sevinçle eve gitmeye başladım. Yolda bir çiçekçi gördüm ve sultanım için bir demet kırmızı gül aldım.Eve geldiğim zaman annem mutfakta yemek yapmaya koyulmuş ,sessizce yanına arkasından gül demetini uzattığım sırada sultanım korkmuştu beni görünce rahatlamış olacak ki ^^ deli oğlum benim sen miydin korkuttun beni^^ diyerek söylenmişti.^^Tabi ki ben olacağım sultanım başka kim olacaktı hem sana bir süprizim var.^^ ^^hayırdır oğlum.^^ ^^ İşe alındım annecim.^^ ^^ah benim güzel oğlum sonunda Allah yüzüne güldü ha hangi şirkette başlayacaksın.^^ ^^Özdemir holding de annecim mühendis olarak başladım.^^ dediğim sırada annemin gülen yüzü biran da değişti ve ben ne olduğunu çözememiştim.^^hayırdır anneciğim sevinmedin mi.^^ dedikten sonra bir an annemden cevap alamadım biraz daha bekledikten sonra annemin gözlerinin dolduğunu fark ettim ve anneme bakıp ^^anne bir sorun mu var niye gözlerin doldu.^^ ^^Bir sorun yok evladım sadece çok sevindim o yüzden gözlerim doldu senin için hayırlısı olur inşallah ölmeden de mürvetini görebilirim.^^ ^^Anne başlama yine ben evlenmeyi düşünmüyorum uzun bir süre hem evlenecek olsam bile evlendiğim kızın seni bizimle yaşamanı kabul etmesi lazım.^^ ^^Oğlum benim böyle düşünme sakın ben gelinimle senin mutlu olmanı isterim beni kabul etmesini değil hem ben sizinle yaşayamam sonuçta benim bir evim var.^^ annemle bu uzun sohbetimizin ardından ben bizimkilerle buluşmak için dışarıya çıktım. her zaman ki gibi Mert beyimizi beklemeye başladık Cem ile ve en sonunda geldiği sırada birlikte her zaman takıldığımız cafeye gittik Cem ile sohbet ederken bizim ağzı düşük Mert'in hiç konuşmadığı dikkatimden kaçmadı ona dönüp ^^ Mert kardeşim hayırdır bir sorunun mu var sesin soluğun çıkmıyor hiç.^^ ^^yok be kanka ne derdim olsun iş güç takılıyorum öyle.^^ dese de ben pek inanmamıştım. Ne de olsa Mert benim kaç yıllık kardeşimdi her hareketinden ne olduğunu anlayabilirdim ve bende bu durumu üstelemeye başladığım sırada Mert dayanamadı ve anlatmaya başladı bizde Cem ile pür dikkat onu dinlemeye başladık. ^^ ben lise 3. sınıftayken burs kazanmıştım ve özel bir liseye gitmiştim de o liseden iftara sonucu atılmıştım hatırladınız mı. İşte o lisedeyken lise bir kız vardı ismi Ada bir ay önce karşılaştık cafede hatta orada sizde vardınız biz işte o günden beridir Ada ile görüşmeye başladık abi kız zengin mengin ama hiç zengin havasını yaşamıyor ve galiba ben o kızdan hoşlanmaya başladım. Her gün aklımda nereye gitsem kızın sesini duymak için nelerimi vermezdim.^^ Dediği sırada şaşırmıştım çünkü Mert'in bugüne kadar hiç bir kızdan hoşlandığını duymamıştık hatta Mert ile dalga bile geçerdik yoksa erkeklerden mi hoşlanıyorsun diye. ^^ madem kızdan hoşlanıyorsun git söyle abi niye kendine eziyet ediyorsun.^^ demişti Cem bende ona katıldığımı belli edercesine kafamı salladım ^^ İyi hoş abicim de ya kız benden hoşlanmıyorsa beni arkadaşı olarak görüyorsa o zaman benden tamamen uzaklaşmaz mı.^^ dediği sırada hepimiz o ihtimale daha çok hak vermeye başladık ve zamana bırakması gerektiğine karar verdik.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GİZLİ GEÇMİŞ
ChickLitHer şeye sahip olan melodinin günlük yaşantısından sonra hem dramatik hem mutlu hemde şok olacağı bir hayat onu bekliyor... Sahip olduğu hayatı ya onun değilse!!! Gelecek ve geçmiş arasında kalsanız siz ne yaparsınız ? Gizli geçmiş sevmek ve aşk ha...