Bölüm 7

6 0 0
                                    

Ada ile bahçede oturduk sohbet ediyorduk daha doğrusu ben anlatıyordum o ise kahkaha ata ata gülüyordu nedeni ise dün yaşadıklarımdı.

DÜN....

Sabah 11 de kalktım ve okul var diyerekten acele etmiş ve kafamı banyo kapısına vurmuştum tabi o vurma ile aklım başıma gelmişti neden mi çünkü bugün pazardı canımın yanmasıyla kalmıştım ama neyse ki bir hasar yoktu başımda kahvaltımı yaparken bugün yapacak hiç bir şeyim yoktu ne yazık ki bende şirkete gitmeye karar verdim yada annemin yanına butiğe mi gitsem ikilemde kalmış bir şekilde önce babama gitmek sonra sıkılırsam annemin yanına gitmeye karar vermiştim. Hızlıca hazırlanıp elime ne geldiyse giyinmiştim saçımı da salmıştım güneş gözlüğümü kafama takıp ince bir hırka giydim ekim ayındaydık hava serindi ama yinede güneş vardı neyse çantamı da alıp çıktım. Şirkete geldiğim zaman tanıdık bir ses adımı seslendi utançla arkamı döndüğüm sırada Aras naber melodi demişti.Ah ne hoş inşallah dünü hatırlamıyordur diye içimden geçirmiştim ki rahat bir nefes almamı sağladı hatırlamıyordu ben sevinç içinde ne yapacağımı bilemeden hızlıca yanından uzaklaştım.

GÜNÜMÜZ...

''Ada hanım acaba gülmeniz bitti mi ben burada neler anlatıyorum sen ne tepki veriyorsun allah aşkına'' '' ne yapayım melodi ya ama bir şey söyleyeyim mi kızım siz Arasla çok yakışıyorsunuz yaa'' dediği sırada göz devirmemek için kendimi zor tutsam da yapmıştım yine de.

Yani düşünecek olursak aşk ve ben hiç hoş bir karşılama değildi.Hayallerim elbette oluyordu mesela beni gerçekten sevecek ona gerçekten aşık olacağım tüm hayatımı ona adayacağım bir sevgili ama ne yazık ki erkek profilinde bunları bulamıyordum ki bulamadığım gibi sevgilim de hiç olmadı belki olur diyerek büyük bir hayale daldığım sırada babam tarafından kocaman bir öpücük ile girdiğim hayalden çıktım sanırım babamın içine doğmuş olabilir sonuçta prensesini kimseyle paylaşmak istemiyor.... Uzun bir hafta geçmişti Ada ile bir haftadır görüşmüyorduk hanımefendi vizeler bittikten sonra kendine bahane üreterek sevgilisi ile tatil kaçamağı yapmışlardı ben ise ev ev ev yapabildiğim tek şey buydu arada Aras ile görüşüyorduk tabi bu tamamen dostça bir görüşmeydi. Yine bir akşam aras ile görüşmeye karar verdik bu benim için çok iyi olmuştu çünkü sıkıcı bir akraba toplantısı yapmışlardı bugün yapnacık kuzenler kendini dünya yakışıklısı sanan dayılar bla bla neyse ki bahane bulup kactım evden neden bilmiyorum ama bugün kendime çok özen gösterdim makyaj kıyafet saç aksesuar hepsi oldukça şık ve benlik şeyler değildi ama yine de beğenmiştim kendimi. Aras ile anlaştığımız saatte anlaştığımız kafede buluştuk sohbet ederken kendimizi kaybettik eğlenceliydi herşey özellikle onun yanında kendimi çok mutlu hissediyordum kafede sıkılıp açık havada biraz gezinmek istedik hava soğuk olduğu için titremeye başlamıştım ki aras üzerinde ki ceketi bana verdi ne de romantik erkek ama...

''Aras daha önce hiç aşık oldun mu? '' ''Evet'' peki nasıl biriydi'' '' ilk kez aşık oldum onu çok sevmiştim evlenmek dahi istemiştim ama o zamanlar ne yazık ki reşit değildim adı esra'dı masum bir kızdı lise aşkımdı kendisi 3 yıl boyunca sevgili kaldık lise son sınıftayken ikimizde 18 olmuştuk ben ona evlenme teklifi etmek için planlar kuruyordum çok heyecanlıydım tabi o zamanlar paramız yoktu bende gerçek yüzük yerine sahtesini almıştım çocuk aklı işte. Her şeyi planladım ona yapacağım süpriz mekanı balonlar çiçekler herşey mükemmeldi tek eksik esra dı ki o da gelmişti geldiği an teklifimi yaptım ama esranın arkasından biri daha gelmişti kim olduğunu bilmiyordum esraya sorduğum da ise '' o benim sözlüm babam gil beni ona verdiler üzgünüm aras'' diyerek çekip gitmişlerdi işte o an tabiri caizse dünyam başıma yıkılmıştı sonrasında aşk işerini kapatmıştım kendim için'' Arasın anlattığı şeyler ile üzülmüştüm sonra düşündüm de her insanın karşısına tek ve kalıcı biri çıkmalı en azından benim için. 

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Feb 07, 2017 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

GİZLİ GEÇMİŞHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin