Bölüm 4

14 0 0
                                    

Ada'nın gösterdiği yere baktığım zaman 3 erkek mühendis bürosunda oturmuş sohbet ediyor,kahkaha atıyordu. Ofisler cam oda şeklinde olduğu için kimin ne yaptığı rahatlıkla gözüküyordu. Benim anlamadığım Mert'in burada ne yaptığıydı son konuşmamızda Ada bana Mert'in çocuk doktoru olduğunu söylemiş olmasıydı sanırım arkadaşına ziyarete geldi diye düşündüm. Ada Meriç abiden izin alarak beni o tarafa doğru sürüklemeye başladı. ( Meriç abi bizim şirkette yıllardır çalışan avukat ) Karşı odaya geçtiğimizde odada ki herkesin yüzü bize dönmüştü utangaç bir yapım olduğu zaman yabancılarla hiç iletişim kuramam.''Aaaa Ada ne güzel tesadüf burada mı çalışıyorsun yoksa.'' '' Yok hayır burası arkadaşım Melodi'nin babasına ait bizde Ahmet amcayı ziyarete geldik''. İkili kendi arasında konuşurken gözüm masanın orada oturan kişiye takıldı kim olduğunu anlamaya çalışırken birden kendini tanıtmaya başladı. '' Merhaba Melodi hanım ben Aras şirketinizde bugün işe başladım arkadaşlarım da beni ilk günümde ziyarete geldiler eğer  sizin için sorun olursa hemen işime başlayabilirim.'' '' Yok hayır sorun değil tebrik ederim.'' demiştim ne diyebilirim ki başka ben disiplinli bir insan değilim herşeyi geçtim karşımda ki bir yabancı ben düşüncelere dalmışken beni Mert'in sesi kendime getirdi. '' Merhaba Melodi ben Mert hatırlamışsındır umarım lisedeyken pek muhabbetimiz yoktu ama.'' ''Hatırladım Mert başta çıkaramadım affet lütfen çok değişmişsin eski halin kalmamış hiç.'' ''Aynen öyle oldu yıllar değiştiriyor sende çok değişmişsin iyi anlamda.'' ''Teşekkür ederim.'' Sohbet böyle devam ederken içeriye babam girdi.'' Kızım ben de sizi karşı oda da arıyorum işinize kaptırdınız sandım ne yapıyorsunuz.'' ''babacım arkadaşım Mert onu burada görünce yanına gelelim dedik Mert arkadaşı Aras beyi ziyarete gelmiş Aras beyde bugün işe başlamış sohbet ediyorduk öyle.'' '' Hoş geldiniz çocuklar Aras hayırlı olsun yeni işin.'' '' teşekkür ederim Ahmet bey.'' '' neyse ben odama çıkıyorum Melodi benim birkaç işim daha var istersen beni bekle istersen gidin kızım.'' '' biz birazdan çıkarız baba akşam evde görüşürüz.'' deyip odadan çıktı Mert ve Ada biraz daha sohbet ederken artık kalkmamızın vakti geldiği için kalktık. Şunu söylemeliyim ki Ada ve Mert çok yakın zamanda sevgili olurlar o kadar çok samimiler ki kıskanmadım desem yalan söylemiş olurum. Neden diye soracak olursanız benim bugüne kadar hiç sevgili anlamında arkadaşım olmadı nedeni ise karşımda ki tarafın hep bana özel olacağını düşünmüş olmam,bu düşüncem ne yazık ki arkadaşım Ada'ya çok saçma gelse de ben hep buna inandım. Bana özel bir adam mutlaka karşıma çıkacaktı,bana çok teklif edenler olmuştu ama ben illa ki bir yolunu bulup hep reddetmiştim. 

******

Sabah gözlerimi açmakta çok zorlanıyordum kendimi çok yorgun ve bitkin hissediyordum,boğazlarım da çok acıyordu zaten zor bela yataktan kalkıp banyoya gittim yüzüme baktığımda kıpkırmızı olduğumu gördüm elimi yüzümü yıkayıp tekrar yatağıma attım kendimi,saate baktığımda saatin daha 7 olduğunu görüp tekrar gözlerimi yumdum.Uyandığımda başımda annemin ve babamın olduğunu fark ettim birde tanımadığım yabancı bir adam vardı ''anne niye geldiniz saat kaç.'' ''saat akşamın 5  i kızım seni defalarca çağırdım ama gelmedin hiç sana bakmak için odana çıktığımda yarı baygın uyuyordun ateşinde vardı bizde babanla birlikte doktor çağırdık nasıl iyi hissediyor musun kendini.'' '' uykum var birde çok üşüyorum anne üstümü örter misin.'' '' Melodi hanım grip olmuşsunuz ateşiniz var üstünüzü örtmezseniz daha iyi olur ben size ateş düşürücü iğne yaptım biraz sonra kendinize gelirsiniz.'' ''sağolun.'' dedikten sonra annem babam ve doktor odamdan çıktılar bende kendimi tekrar uykunun kollarına bıraktım kendimi.

GİZLİ GEÇMİŞHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin