2.Bölüm;

127 14 1
                                    

Arkadaşlar artık Eylül Mihrimah karakterimizden devam ediyoruz.
Noktalardan önceki hatırlatma satırıdır. KEYİFLİ OKUMALAR...

Tam tahmin ettiğim gibi Ediz ve Topraktı. Ama bir gariplik vardı. Suratları neden mor ve kanlıydı...

...............................>..<.................................
Hayal kapıya bir garip bakıyordu.. Acaba inek falan mı getirdi bu salaklar (kskskak tabiki şaka). Ne olduğunu merak etmeye başladım cidden. "Eylül kızım noldu söylese ne artık!", "Iııı.. Şeyy... Galiba gelip kendiniz baksanız iyi olacak.". Hemen yanına gittim. Ohaaa.... "Yok daha hulk. Noldu olum size?". Cidden nolmuştu bunlara. "Önce bi içeri mi alsanız acaba?". Kapının önünü açtık girin şeklinde işaret ettik. Girip hemen oturttuk. "Esin koş kutudan falan pamukla tendürdiyotu bul getir." Esin koşarak gitti hemen getirdi. Ben ve Hayal de hemen pansuman yaptık toprak ve edize. Arada bi ah.. Uh.. Etseler de dinlemeden yaralarını sardık. "Noldu lan size anlatın bakalım" diyince bi sustular birbirlerine baktılar. Hadi dermiş gibi işaret ettim. Toprak anlatmaya başladı; " Ya işte buraya geliyoduk. Sizin yeni komşular mıymış neymiş. Sizle ilgili ileri geri konuştular. Bizde işte müdahale ettik sonuçta size öyle şeyler diyemezler. Geldi birisi sana ne lan gibisinden konuştu. Sonrası zaten bu hal." " Abi gelir gelmez ez adımızı çıkardılar bu ne? Yeter ya. İyice saçmaladılar. " İyice gerilmiştim artık. Ama haklıydım da konuşamazlar bizim hakımızda. Lan siz kim köpeksiniz bize laf atıyonuz dimi ama yani. Neyse işte oturduk falan ondan sonra cips yedik kola içtik derken bi baktım toprak uyumuş. "Ediz." "Hııı..." "Şu öküzü uyandır da gidin artık." "Oha bu ne ara uyumuş lan? Neyse tm. Topraaakk... Topraaak.. Topraaaaaaakk..." diye bi anda bağırınca irkildik tabi bu arada Toprak da zıplayarak uyandı. Yavrum yazık ona da beeehh... "Lan ne bağırıyon öküz gibi? Mal mısın?" "Kalkmadın abi napayim? Allah allah.." diye söyleniyorlardı ki Hayal araya girdi. "Yeter lan. Bizdeki de baş gidin evinizde bağırın. Hadiii..." ben tabi onları yollamaya gider. Abi niye hep ben ya? Eylül evi süpür, Eylül yemek yap. Bana da yazık. A aaa. Ay yeter sanki tek kız benim diye kendi kendime dellenirken "Kızım mal mısın gelse ne şuraya onlar gitti daha bekliyon allahım yarabbim ya. " "Hı.. Noldu? Ha tamam geliyorum." Hayal dediklerime onaylamazca kafa sallarken Aaaaaaa o neeeydiiii gız gibisinden içimde tepişenlere susun diye bağırdım falan bu aralar Delirdim iyice ben sonumuz hayır olsun. Ay ne diyorum ben derken oturmuştum koltuğa. "Hayal ben yatıyor um. Sen Esini uyandır yatağına yatsın. Sende ne halt yiyosan ye.." diyerek merdivenleri çıkıyodum Hayal de bana "Hııı salak hııı" gibisinden sesler çıkartıyodu.  Neyseki odama ulaşmıştım. Önce odamdaki şirin banyoda bir duş aldım. Sonrada yatağıma yattım ve bugün olanları düşünmeye başladım. O değil de bu komşu salakları neden bu kadar beyaz. Tam kendi kendime konuşmaya devam ederken aşağıdan gürültülü bi ses geldi. Hemen merdivenlerden aşşağı indim. O da neydi.. Yok daha hulk ....

❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤


ÖNEMLİ LÜTFEN AŞAĞIYI OKUYUNUZ!!

Merhaba  arkadaşlar yine ben. Şimdi size gıcıklık yapmak istemem ama en heyecanlı yerinde bitirdim yine ayy ne güzel oldu nihahaha. Herneyse. Siz hala yazarı takip etmiyor musun? Tüüü... İnstagram hesabımdan bana ulaşıp VampirHane yada Tatlı İntikam hakkında sorular sorabilirsini. Bu arada instagramda tatlı intikam veya bu kitaba parodi yapmayı düşünüyorum. Sizin fikirlerinizi de almak isterim. Lütfen yorum ve voteleri eksik etmeyin. Bir daha ki bölümde görüşmek üzere. 👋👋👋✌

VampirHane #Wattys2016Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin