ca: two

786 54 33
                                    

"Sirius, hava buz gibi, soğuktan öleceğim." Diye söylendi Amberly, karda bata çıka ilerlerken.

"Üşüdüysen, bir yerde oturabiliriz." Dedi Sirius da.

Amberly güldü.

"Soğuktan öleceğim ama bu hoşuma gidiyor. Soğuk havaları seviyorum."

Sirius ona bakıp garip bir şekilde güldü.

"Garipsin, gerçi bunu seviyorum."

"Biraz yavaş Bay Black, doğru cevap ama sorulmamış bir soru. Üzgünüm."

İkili, Hogsmeade sokaklarında ilerlemeye devam etti.

"Bir, en sinirlendiğim şey?" Diye sordu Amberly.

"Bu kadar kolay soracağını bilmiyordum."

"Isınma diye say ve cevap ver."

"Yalan. Yalan söylenmesinden nefret edersin. Yalan söyleyenlerle işin olmaz." Dedi kendinden emin bir şekilde.

"Doğru." Dedi Amberly ve durdu. Sirius'a döndü.

"Sen hiç yalan söyledin mi?"

"Bir kere. Yalnızca bir kere. Regulus'a, her şeyin düzeleceğini söyledim."

"Peki ne oldu?" Diye sordu Amberly, her şeyi unutarak.

"Yürümeye devam etmeliyiz. Kan dolaşımı, ısınma, sıradaki soru..."

Amberly üstelemeden yürümeye devam etti.

"En büyük hayalim?" Diye sordu Amberly. "Uğruna canımı, gözümü kırpmadan feda edebileceğim hayalim?"

"Basit. Ailenin, ecelleriyle ölene kadar mutlu ve huzurlu yaşamaları. Onlara verdiğin değerin farkındayım. Onlara zarar gelmemesi için, her şeyi yapmaya hazır olduğunu da biliyorum."

"Vay canına. İkide iki, bravo Black." Dedi Amberly mutlulukla.
Sorduğu her soruda ona biraz daha güveniyordu. Bu hoşuna gidiyordu. Çünkü onu seviyordu.

"Daha yeni başlıyoruz, sırala bakalım soruları." Dedi Sirius kendinden emin bir şekilde.

"En büyük korkum?" Diye sordu bu sefer Amberly.

"Kötü bir insan olup, insanlara zarar vermek."

"Bu kadar çok şey bilmen imkansız." Dedi Amberly, şaşkına dönmüş bir şekilde.

"Şey, ben Sirius Black'im."

"Biliyor musun, günlüğümü okuduğunu düşünmeye başladım." Dedin Amberly.

"Amber, sen günlük tutmuyorsun."

"Tamam, pes ediyorum. Bu iş korkutucu olmaya başladı. Sen kimsin? Hakkımda bu kadar şeyi nereden biliyorsun?"

"Sakin ol bakalım." Dedi Sirius gülerek. "İyi bir gözlemciyim ve insanları dinlerim. Özellikle seni, ve dediklerini unutmam."

"Güzel, ben de senin hakkında bir şeyler öğreniyorum." Dedi Amberly.


Correct Answers |BlaceraldHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin