ca: eight

389 34 17
                                    

Sirius biraz sakinleşene ve konu dağılana kadar sesszice yürüdüler.

Sessizliği, Amberly'nin sesi bozdu.

"Her kim olursa olsun, birisine haksızlık yapılmasına asla izin vermezsin. Ayrıca oldukça adeletlisin. Zekisin, kolaylıkla kavrayabilirsin. Anlayışlısın da."

Sirius hafifçe güldü.

"Vay be, ben nasıl biriymişim de haberim yokmuş, ha?" Diye sordu alayla.

Ancak Amberly biraz ciddileşti.

"Nasıl biri olduğun hakkında bir fikrin yok. Özellikle, nasıl ve ne kadar muhteşem olduğun hakkında zerre fikrin yok."

Sirius'un keyfi yerine gelmişti.

"Şımaracağım."

Amberly yüzünü buruşturdu.

"Hemen cıvıklaşıyorsun mesela. Bu huyunu sevdiğimi pek söyleyemem. Yine de gerektiğinde ciddi olabiliyorsun. Ki bu çok hayran olduğum bir konu."

Sirius korkarak cevap verdi.

"Ben hep ciddiyim?"

Amberly sinirle Sirius'un omzuna yumruk attı.

"Berbat esprilerini kendine sakla. Bırak da bitireyim."

Sirius birden sustu ve odaklandı.

Amberly de devam etti.

"Delilik derecesinde Gryffindor'sun. Gerçi hepiniz delisiniz ya! En sevdiğin renk kırmızı. Siyah da favorilerinden. Saçlarını uzatmayı seversin. Sonbahar en sevdiğin mevsimdir. En sevdiğin Quidditch maçları, Gry-Sly maçlarıdır. En iyi arkadaşının Lily. Çapulcular sayılmaz. Onlar, arkadaşlıktan öteler. "

Bir an için sustu ve Sirius konuştu.

"Ee?" Diye sordu. "Başka?"

Lik defa bu kadar heyecanlı idi. Amberly'nin kendisini bu denli tanıması çok hoştu.

"Yardımsever. İnatçı. İyi kalpli. Çocukça kibirlere sahip olan biri. Asi. Özgür ruhlu ve eğlencelisinm. Bir o kadar da düşünceli ve anlayışlısın."

Dedi ve sözüne devam etmeye hazırlandı Amberly.

"En sevmediğin-"

"Amberly!" Diye seslendi Sirius. Amberly'nin sözlerini kesmişti.

Amberly şaşırsa da cevap verdi.

"E-efendim?"

Correct Answers |BlaceraldHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin