ca: seven

399 38 5
                                    

"Başlıyorum." Dedi Amberly.

Sirius, onun göründüğünden daha heyecanlı olduğunu bilmiyordu.

Hâlâ böyle bir şeye gerek olmadığını düşünüyordu. Ne var ki, Amberly'nin kalbini kırmak, en son isteyeceği bir şeydi.

"Eh," dedi "Hadi bakalım, başlayalım." Dedi saatine bakarak.

Öğlen olmuştu. Buraya geleli fazla zaman olmamıştı. Yine de, sıra kendisindeyken bu birkaç saat ona yıllar gibi gelmişti.

Amberly, ezdikleri kara bakarak konuştu.

"Temel olarak, kendini beğenirsin. Yani, yanlış anlama. Yaptığı herhangi bir şeyi beğenmek güzel bir şeydir... kendine güvenin tam demek istemiştim." Dedi, bir pot kırmış da düzeltmeye çalışırmış gibi.

İşte şimdi utanmıştı. Avcunun içiyle alnına vurdu. "Lanet olsun.." diye mırıldandı.

Sirius, onun bu endişeli halini çok sevmişti. Güldü.

"Sorun değil. Dürüstçe devam et." Dedi.

Amberly konuyu kapatarak devam etti. Böylesi daha çok işine geliyordu çünkü.

"Hayata pozitif bakmayı seviyorsun. Etrafına neşe saçıyorsun ama bazen bu sana pahalıya mâl oluyor. Kendine verecek neşe bulamıyorsun içinde. Biliyorum. Yalnızken hayata, sisli bir perde arkasından bakıyorsun."

Sirius dikkat kesilmişti. Kimse kendisini böylesine incelememişti belki de.

Çapulcular ayrıydı doğal olarak. Çünkü yedikleri içtikleri ayrı gitmezdi. Amberly öyle değildi. Sirius'un yüzünü bile ne kadar görüyordu ki?

"Arkadaşlık, senin için her şeyden kıymetli ki bu en sevdiğim yönlerinden biri. Arkadaşlarını her şeyden önce tutman mükemmel. Tabii.. aile üyelerin daha farklı insanlar olsaydı, onlar daha da kıymetli olurdu. Şu an senin ailen, Çapulcular." Dedi şefkatli bir sesle.

Sirius gerilmişti. Zaten ne zaman ailesinden konu açılsa böyle oluyordu. Farkında olmadan yumruklarını sıkmıştı.

Gözü bir noktaya dikildi ve bakışları donuklaştı.

Amberly, ondaki ani değişimi fark etmişti elbette.

"Üzgünüm." Dedi hemen. "Bunları söyleyerek seni üzmek istememiştim." Dedi suçlanmış gibi.

Sirius kafasını sağa sola salladı ve düşüncelerini kovmaya çalıştı.
"Sen beni üzemezsin ki, söz konusu ailem bile olsa..."

Amberly ise gülümsedi ve destek olmak istercesine sıkı sıkı sarıldı Sirius'a.

Correct Answers |BlaceraldHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin