Heee hoi ,Saar hier
Ik wilde even zeggen dat als je m'n verhaal al hebt gelezen voor dit hoofdstuk dat Marijn nu Mees heet omdat ik dat een betere naam vond!
Read , vote , comment please !
Love you alll xxx
'Wat doe jij nou hier' vraag ik nog een keer verbaasd als Mees zomaar op de stoep staat.
'Nou kijk , m'n telefoon is kapot dus ik kon niet antwoorden op je laatste berichtje en ik heb je adres via Max , jullie zijn vrienden toch ?'
Bij 't woord vrienden ging m'n gezichtsuitdrukking van verbaasd naar verdrietig maar ik corrigeerde mezelf snel en antwoorde: 'Ja Max en ik zijn inderdaad vrienden maar wat wil je doen morgen dan en hoe laat en zo ?'
'Uhm zullen we misschien gaan schaatsen ? Als je dat kan tenminste' vraagt Mees.
'Nou ja eigenlijk kan ik dat totaal niet maar ik vind 't wel een leuk idee hoor !'
'Oke dan haal ik je om half zeven morgen op , vind je dat goed ?'
'Ja dat is goed hoor, gezellig ik heb er zin in' zeg ik blij.
'Dan ga ik nu maar weer , moet zo naar hockey' zegt Mees en loopt naar me toe en geeft me een knuffel.
'Veel plezier , dan ga ik weer verder met koken' zeg ik en laat Mees dan los.
'Dank je , nou doei hè !' zegt hij en loopt dan de straat weer uit.
Ik loop naar binnen om Demi te gaan helpen , als ik in de keuken kom zegt ze meteen: 'Zozo dat is een knappe jongen , wie is ie eigenlijk ?'
'Oh dat is Mees , ik ga morgenavond met 'm schaatsen' zeg ik blij tegen Demi.
'Aawh wat romantisch zeg maar vind je Max niet meer leuk dan ?'
Jawel hoor maar misschien kom ik zo wat makkelijker over 'm heen snap je ?
'Ja dat snap ik op zich wel hoor maar wie weet vindt Max jou ook wel leuk !'
'Nah nee , denk t niet helaas' zeg ik wat bedroefd.
We praten nog wat verder over Thijs en Max en gaan dan samen eten , na 't eten ga ik gelijk naar boven om Bradley te bellen over Mees.
'Met Bradley'
'Hee Bradje , met mij ! Raad eens wat er net is gebeurd ? Wacht je raadt het toch nooit , Mees kwam net langs' ratel ik blij.
'Oh echt ? Wat dan ?' vraagt ie verbaasd
'Nou blijkbaar was z'n telefoon stuk dus hij kwam langs om te vragen wat ik wilde doen morgen'
'En ? Wat ga je doen ?'
'We gaan morgenavond schaatsen , schattig hè ?'
'Jaa , dat is best wel lief ! Wordt vast heel gezellig.'
Zo praten we nog een uur verder over 't gala , dat volgende week vrijdag is.
Uiteindelijk hangt Bradley op want hij moest naar hockey en ga ik maar vandaag eens vroeg slapen.
Ik val al snel in slaap en het wordt een nacht met veel rare dromen.
'Char , Charlotte ! Word wakker NU !' roept Demi boos als ik om 07:15 nog niet uit bed ben.
'Ja ja , ik kom eraan !' antwoord ik en sta op uit bed.
Ik maak me klaar voor school en loop dan naar beneden voor 't ontbijt , nadat ik klaar ben met eten loop ik naar school.
JE LEEST
Love is not just a word.
Teen FictionCharlotte is een gewoon normaal meisje van 16 , met geweldig talent voor acteren. Wat mensen niet weten is dat ze ook nog eens geweldig kan zingen. Ook is Charlotte verliefd op een van haar beste vrienden , wat nog al voor problemen zorgt. In dit v...