Hoofdstuk 8: Jurkjes en Smokings

177 3 1
                                    

Wauuw ik heb opeens 26 votes , oke klinkt niet alsof dat veel is maar boeie im happyy !

Ik had t gister gevraagd , maar er zijn dus echt mensen die het lezen ?

Please comment ook als je het leuk vind , dat zou ik zo vet vinden !

Ik wil namelijk best graag een boek uitgeven maar dan moet ik wel kunnen schrijven haha.

Nou thanks voor de votes , vooral blijven doen en maybe een comment ? De jurkjes van dit hoofdstuk staan als het goed is hiernaast en anders is hier de link: http://t.co/Uz0Lf2ormO / http://instagram.com/p/jg6V7Pt2n7/

(btw follow me on twitter : xssaart / insta : xssaar , ty)

(Oke dit hier boven schreef ik op 5januari en kijk nu .. de 23e alweer.. sorry dat ik zo lang niets heb geschreven ! En sorry als er gekke spaties tussen de zinnen zitten)

xx

Deze dag gaat snel , het is ondertussen al 6 uur.

Vandaag was er niet zoveel gebeurt , iedereen was in rep en roer over het gala , wat ik wel begrijp.

Ik ga met Tess , Bradley , Max , Feline , Daan , Nienke en Tom erheen en de meisjes komen zo bij mij om ons op te maken en aan te kleden en zo.

Ik hoor de bel gaan en na een paar minuten staan Tess , Feline en Nienke in m'n kamer.

'Hee , 3 keer raden door wie ik ben gevraagd naar het gala' schreeuwt Feline meteen.

'Oh god door wie ?' zeg ik.

'Rens , ja inderdaad ik snap het ook niet maar goed ik heb nee gezegd.'

'Mooi , hij appt me nog serieus elke dag , raar kind' antwoord ik.

We gaan eerst onze make-up doen , Feline gaat voor de kleuren zilver en roze , Tess voor zwart , Nien doet zwart en rood en ik ga voor naturelle tinten zoals bruin en beige.

We hebben alle 4 vrij verschillende jurken , ik een little black dress , Nienke een super mooie lange strapless jurk die roze is , Tess heeft een zwarte met witte die wijd uitloopt en Feline heeft witte jurk die echt enorm schattig is.

Sinds Tess binnen is gekomen heb ik al zo'n gevoel dat er wat is dus als wij als eerste kaar zijn met onze make-up vraag ik of ze met mij samen het drinken wil pakken.

Als we beneden zijn vraag ik of er wat is.

'Nou oké er is wel wat , ik had net een date , of nou ja soort van.' zegt Tess.

'Dat is toch super leuk ! Met wie dan ?'

'Nee , oké 't was leuk maar het gaat om degene waar mee ik was.'

'Wie was het dan.'

'Uh nou .. met Jorn , je ex weet je wel' zegt Tess met een schuldige blik.

'Jorn ? Hm ja als jij hem toch leuk vind is 't prima toch ? 't Is wel raar dat het m'n ex is maar so what ?

'Dus je bent niet boos ? Ik durfde het echt niet te vertellen.'

'Ach boeie joh ! Kijk als het met Niels was vond ik het wel erg maar het is Jorn maar dus !'

Nog even door pratend over hoe het was lopen we naar boven , Jorn is er vanavond ook zei ze , dit word nog wat.

Ondertussen zijn Nienke en Feline ook al klaar met make-up en doen we onze kleren aan.

Als we alle 4 naast elkaar in de spiegel staan zijn we zeer tevreden over het totaal plaatje , we zien er allemaal heel anders uit maar toch passen we precies bij elkaar.

Je hebt het einde van de gepubliceerde delen bereikt.

⏰ Laatst bijgewerkt: Feb 12, 2014 ⏰

Voeg dit verhaal toe aan je bibliotheek om op de hoogte gebracht te worden van nieuwe delen!

Love is not just a word.Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu