Adam: Szia
Én:Hali
Adam: Elfelejtettem vissza adni a tollad
Én: Nem baj, tartsd meg^^
Adam: Biztos?
Én: Persze:)
Adam: Okés, am hogy vagy?:)
Én: Álmosan
Adam: Akkor hagylak aludni, jó éjt:3
Én:jó éjt
Kiléptem facebookról és elnyomott az álom.
Reggel a szokásosnál több időt töltöttem el azzal hogy mit vegyek fel. Végül egy feszülős farmer és egy kék póló mellett döntöttem. Megnéztem magam a tükörben, egy kicsit bezseléztem a hajam és már indultam is a suliba. Mire beértem már Adam is ott volt. Épp Amberrel beszélgetett. Na szép, mondhatom. Szó nélkül elmentem mellettük és bevágódtam a padomba.
-Hé-bökött meg valaki hátulról.
Hátrafordultam és Adammal találtam szembe magam. Amber már nem volt ott.
-Szia. Hogy aludtál?
-Jól-mondtam mogorván, és fordultam volna előre, de újra megbökött.
-Hé, valami baj van?-kérdezte aggódó tekintettel.
-Nincs-idő közben bejött a tanár, így nem kellett Adammel beszélnem. Rövid idő alatt megkedveltem, de az iskola legnagyobb ribije folyton a nyakán lóg, és ez zavar. Nincs bajom, áh dehogy.
Egész nap nyűgös voltam, nem beszéltem senkivel. Suli után elindultam haza és hallottam, hogy valaki fut utánam. Megálltam, hátra fordultam és Adam állt meg előttem.
-Nagyon gyors vagy-mondta lihegve-Azt akartam kérdezni, hogy miért voltál olyan reggel?
-Milyen voltam?
-Nem tudom, olyan fura...ha Amber miatt van, akkor megnyugtatlak, nem az esetem. És egy kicsit kezd idegesíteni a csaj.
-Akkor miért nem küldöd el?
-Nem akarok bunkó lenni. Am merre laksz?
-Itt egyenesen aztán jobbra. Kb 20 perc séta.
-Az jó, mert én is arra lakom és akkor mehetünk együtt.- mondta és felvillantotta 32 wattos mosolyát.
Adam végül egészen hazáig kísért és végig beszélgettünk. Megtudtam hogy nincs testvére és nemrég költöztek a városba és ezért iratkozott át a mi sulinkba. Kedves, aranyos srácnak tűnik.
YOU ARE READING
A meleg srác
RomanceTörténet egy srácról aki fél bevallani másságát. Miután kiderül az igazság, osztálytársai kereszttűzébe kerül.