Reggel korábban keltem a szokásosnál, hogy időben elkészüljek mire Adam ideér. A szekrényem előtt állva azon tűnődtem, hogy mit vegyek fel. Végül egy farmert és a kedvenc fekete pólómat választottam. Fogat mostam és bevettem egy szem rágót is. Pontban 7:30kor léptem ki a házból. Adam már várt rám.
-Szia- villantotta fel cuki mosolyát, amint észre vett.
-Szia- köszöntem vissza.
-Mehetünk?
-Persze.
Amint beértünk a suliba, mindenki minket nézett. Mivel Patrick még sokáig nem jön, Adam minden órán mellettem ült, aminek nagyon örültem. Amber egész nap szúrós szemmel figyelt. Párszor odajött beszélgetni és illegette magát, de Adam mindig elküldte. Hihi. Délután is együtt mentünk el a suliból.
-Chris- szólt Adam, már a házunk előtt.
-Igen?
-Kérdezhetek valamit?
-Persze.
-Van barátnőd?
-Nincs- sütöttem le a szemem. Vajon mit akarhat?!
-Van kedved szombaton eljönni velem moziba? Egy akciófilm premierje lesz és arra gondoltam elmehetnénk megnézni..
-Örömmel elmegyek veled.
-Tényleg?
-Persze.
-Okés, akkor később beszélünk. Szia- mondta és elment.
-Szia- köszöntem utána.
Mivel még senki sem volt otthon, gyors felrohantam a szobámba. Bele néztem a tükörbe és akkor láttam, hogy teljesen elpirultam. Remélem Adam nem vette észre, az ciki lenne. A végén még félre érti a dolgot.
ESTÁS LEYENDO
A meleg srác
RomanceTörténet egy srácról aki fél bevallani másságát. Miután kiderül az igazság, osztálytársai kereszttűzébe kerül.