2. rész

620 44 0
                                    

Az ébresztő órára riadtam fel. Gyors felöltöztem(fekete farmer gatya fekete cipővel és fehér pólóval). Felkaptam a táskámat, lerohantam a konyhába, elköszöntem anyutól, elvettem egy almát reggeli gyanánt és már indultam is a suliba. Tavasz van, jó idő, inkább gyalogolok minthogy buszozzak, ahol mindig tömeg van. 20 perc séta után oda is értem a sulihoz. Bementem a termünkbe; szinte már mindenki ott volt. Leültem a padomhoz és zenét hallgattam becsengetésig. Az ofival volt az első óránk. Bejelentette hogy lesz egy új osztálytársunk, és behívta. Éreztem hogy a szívem gyorsabban ver. Fekete Vans cipőt, farmert és fekete pólót viselt. Barna szemek, sötétbana haj, cuki mosoly. Az ofi kérésére bemutatkozott( Adam O'connor és 19 éves), majd beült a mögöttem lévő üres padba. Reméltem hogy mellém fog ülni, de nem. Az ofő elmondott ,még pár dolgot és ki is csengettek. Szünetben Amber, a főribi odatrappolt Adamhez és hajtekergetve magyarázott neki valamit. Nem nagyon figyeltem, inkább zenét hallgattam. Egyszer csak valaki megbökött hátulról. Leállítottam a zenét és hátra fordultam. Adam mosolygott rám. Éreztem hogy elpirulok.

-Kérhetek egy tollat?-kérdezte.

-Persze-mondtam és odaadtam neki a kedvenc tollamat.

-Köszi. Adam vagyok.

-Chris-mosolyogtam vissza rá, majd előre fordultam, mert becsengettek. A nap további részében nem beszéltem Adammel, ugyanis Amber teljesen ráakaszkodott. Suli itán egyből hazamentem. Megcsináltam a házit, kockultam egy kicsit, majd lementem vacsizni.

-Apu hol van?-kérdeztem anyut.

-Túlórázik. És mizu a suliban?

-Semmi. Jött egy új srác és Adamnek hívják.

A vacsora többi része csendben telt. Mikor végeztem, elmostam a tányérom és felmentem a szobámba. Bepakoltam a táskám órarend szerint, majd elmentem zuhanyozni. Miután végeztem, beléptem facebook-ra. Az értesítések mellett ott volt egy ismerősnek jelölés is. Vajon ki lehet az?! "Adam O'connor ismerősnek jelölt." Visszajelöltem és egyből jött is egy üzenetem.

A meleg srácTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang