Sonra bi kahve iç, ama herkesle kahve içilmez sadece sevdiğin kadınla iç .. Onu izlerken kahven soğusun.. Soğuk kahveyi sırf bu yüzden sev.. - Ahmet Batman
Bazen sevmediğimiz şeyleri, Sevdiğimiz insan için yapıyoruz.. Sevdiğimiz şeyleride onlar için yapmıyoruz.. Ben seni kahveden çok sevdim , Senin tek mesajını fincanlarla kahveye de değişmedim, Sebebi ne peki sebebi sevmek bazen uzun süredir sevdiğin kahve yi bile daha aylardır tanıdığın biri için terkedersin işte bu gerçek sevgidir.. Gerçek sevgi dere yatağı gibidir aşınsada yolu hep sürekli ve değişmezdir.. Suda belki doğru yolu kaybetmeye korkuyordur ama aşınmalar ve eksilmeler suyun artık taşmadan daha rahat bir yolda ilerlemesinin ve yoluna daha emin gitmesinin ispatıdır.. Su aktıkça yeni kaynakları ekleyip yoluna hızla ve gürce devam eder.. Sen ve Ben bu suyun kaynağıyız ve birlikte umut dolu akıyoruz sonradan birleştiğimiz kaynaklarda dostlarımız ve bize bu yolda daha güçlü ilerlememizi sağlarlar...
Seninle birlikte aktığım an, kanımın damarlarımdan aktığı her andır... Senin bende olmadığın süre , paramparça olan yer bendeki candır... Senin solun, benim en sevdiğim yandır... Seni bana verecekte , Benden alacak olanda ilahi düzendeki zamandır...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BULUTLARA TAKILAN UÇURTMA #Wattys2016
PoetryŞafak söküyor ve aydınlanıyor dünya, Sen içimden sökülürsen aydınlanır mı dünyam... ?