8 Ay Sonra
Ben Emma Scott, 8 ay önce anne ve babam bir trafik kazasında öldü.
Şu anda Amerika'nın en büyük akıl hastanesine gidiyorum. Sebebi ise kardeşimin mirasın tamamını almak için benim adıma deli raporu çıkarttırması olduğunu düşünüyorum. Çünkü aklıma başka sebep gelmiyor.
İnsan neden yıllarca hayatını paylaştığı, oyunlar oynayıp beraber masal dinlediği kardeşini akıl hastanesine yatırsın ki?Hem de buraya Scream House'a. Burası sıradışı hastaları ve hastalarına yaptığı korkunç işkenceleriyle ünlü bir yer ve benim burada işim yok.
***
"Merhaba, ben Erica burada kaldığınız sürece sizin bakımınızla ilgilenicek kişiyim. İsterseniz size hastanemizi gezdirtebilirim.""Direk odaya çıkalım lütfen."
"Tabii, bu taraftan."
No: 279 bunu ezberlemem gerekecek.
"Bayan Emma içe..."
"Sadece Em deyin."
"Peki, Em içeri girmeden önce arkadaşlarınız hakkında bilgi vermem gerekiyor.
Bayan Anabel: Cotard hastası, kendini ölü ya da tüm organlarını kaybetmiş gibi hissediyor. Dolayısıyla ölümsüz olduğuna inanıyor.
Bayan Kali: Alien Hand Sendromu var. Yani elleri kendi beyinleri varmış gibi bir nesneyi alma, birine vurma gibi istem dışı hareketler yapar. Örneğin bir bıçağı alıp karnınıza saplayabilirler ama bundan haberi bile olmaz. -Neyseki size bıçak vermiyoruz-. Öldürdüğü insanlardan dolayı psikolojisi bozulduğu için burada.
Bayan Lima: Bir kahin olduğunu ve insanların ruhunu okuduğunu düşünüyor kötü gördüklerini de öldürüyor.
Ve son olarak bayan Lea: Küçük yaştan beri fiziksel kuvvete ve cinsel istismara uğradı. Ondan sonra akli dengesini kaybedip ona kötü davrananların hepsini öldürdü.
Yeni arkadaşlarına merhaba de."
"Sen ciddi misin çünkü eğer ciddiysen bir yatak alıp yanımıza yerleşmeni tavsiye ederim! Bunların hepsi ruh hastası birer katil. Bunların yanında nasıl hayatta kalabilirim!"
"Merak etmeyin her gün sakinleştirici iğneler vuruluyorsunuz yani hiç kimsenin sizi öldürmeye hali olmayacak."
"Bu mesleği severek mi yapıyosun? Geçekten merak ettim."
"İmkanım olsa bir dakika bile durmam. Her gün çığlık duymak hobilerim arasında yok."
"Ne dedin?"
"Umarım en yakın zamanda buradan çıkarsınız dedim."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Scream House
Mister / ThrillerEmma Scott ailesini kaybettikten sonra sebebini bilmediği halde kardeşi tarafından ülkenin en büyük akıl hastanesine yatırılıyor.Ve yeni oda arkadaşlarına da bayılacağı pek söylenemez. Kulaklarınızı kapatın çünkü çok yakında bir feryat yükselmek üz...