3.Bölüm Erik

49 16 4
                                    


Multide Rüya Soykan.......

"İyimisin Rüya?"

"Bilmiyorum. Canım çok acıyor. Annenin güvenip evlendiği sonrada beni ona emanet ettiği adam benim hayatımı kararttı. Yetmezmiş gibi yetimhane deki o Piç kurusu uçkuruğuna düşkün adi şerefsiz Ayhan o da yetmedi Mert! Ve sonra pavyon. Ben hiç mi gülemicem Emre?
Benim buna hakkım yok mu?"

"Bak güzelim bu dünyada bir gülmeyi hak ediyorsa o da sensin. Çünkü sen her şeye rağmen hala hayattasın. O Okan denen adamdan sonra kendini öldürebilirdin yapmadın! Ayhan denen şerefsizden sonra kendini öldürebilirdin ama yapmadın! Mert dediğin o çocuktan sonra kendini öldürebilirdin ama yapmadın! Pavyonda hamile olduğunu öğrendin kimden olduğunu bilmediğin iki can'a bağlanıp hayata tutundun. Ben iste bu yüzden seni seviyorum ya. Güçlüsün. Ne olursa olsun o işin altından nasıl kalkacağını biliyorsun. Bu yüzden bu dünyada mutlu olmayı en çok sen hak ediyorsun. Ve ben de seni mutlu edicem asi kız. Söz veriyorum. Emre Demirkan sözü."

Kafamı kaldırdım. Gözleri parlıyordu. Ama  dolmuştuda.

"Emre neden ağlıyorsun?"

"Sevdiğim insan ağlarken gülmek bana yakışmaz güzelim. Erkeklik kitabında yok."

"Seni seviyorum Emre. Arkadaş olarak. Yanlış anlama."

"Bende seni seviyorum Rüya. Arkadaş olarak. Yanlış anlama."

Dedi ve burnuma minik bir öpücük kondurdu.

"Emre Siktim lan belanı!!!"

"Ayaz!?"

Ayaz sinirle yanımıza gelip Emrenin yakasından tutup ayağa kaldırdı. Ve Emreye kafa attı. Emre yere düşünce bende Ayaz'ı tutmaya çalıştım.

"Emre  Sen aklın sıra benden intikam mı almaya çalışıyosun?!?!"

"Ayaz kendine gel!"

"Gelmiyorum lan gelmiyorum ne olacak? He? Ne olacak? Ayça orospusu yüzünden bana kızgın ve seni kullanarak benden intikam almaya çalışıyor. Ve sende bu piç kurusuna yardım ediyorsun Rüya! Şimdi sakin  falan olamam. Anladın mı? "

Diye yüzüme kükredi. Hayvan ya!

"Ayaz kendine gel! Ciddiyim! Bak o senin kardeşin. Ayça konusunu bana anlattı. Sana kızgın falan değil. İntikam falan yok yani!"

"Abi ben sana hiç bir zaman Ayça için kızmadım. Ve senden hiç bir zaman intikam almak istemedim. Demek ki sen bana karşı öyle düşünmüşsün ki benimde böyle bir şey yapacağımı sanmışsın. Rüyayı seviyorum! Ama arkadaş olarak. Kardeş olarak. Daha ötesi olamaz! O üç canlı. Ona zarar gelmemesi için elimden geleni yapıcam! İster yanımda ol istersen olma!"

Emrenin dedikleri cidden mantıklıydı. Yani Ayaz Emre için öyle bir şey düşündüyse normal olarak Emreninde böyle bir şeyler yapabileceğini düşünmüş olabilir.
Emreyi  kaldırdım yerden. Ayaz kolumu hızlıca çekti ve beni içeriye sürükledi.

"Rüya! Emreyi seviyormusun?"

"Aptal aptal konuşma! Emre benim arkadaşım!!"

"Emreyi seviyormusun? "

Dedi tekrar tıslayarak.

"Ayaz delirtme beni! Emreyi sevdiğim falan yok! Anladın mı be..."

Beni susturan Ayaz'ın öpücüğüydü.

Umut (Ara Verildi)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin