Procházka 6. dílem 1. série GoT:
*Královo přístaviště*
Ned: *probouzí se* Omg Zimohrad?!? *zamrká a pořádně se kolem sebe rozhlédne* *spatří blondýnu u jeho postele* Catelyn?? Ty ses obarvila?? Hraješ si na Slima Shadyho z 2001*???? *poté spatří další osobu* Mistře Luwine? Jste nějaký... ugh byl jste vyžírat naše spižírny??
Robert: Vidiš, co s nim ten tvůj povedenej bratříček provedl?! Je totál na šrot!
Cersei: Pf a co je mi potom? *pohodí rameny* Jeho manželka šlohla mýho trpaslíka!
Ned: Všeci tak akorát věděli, že si o to koledoval.. navíc stejně ho nemáš ráda, tak co je ti po tom?
Cersei: STÁHLI JSTE TY SVOJE ZABLÁCENÝ VIDLÁCKÝ PRACKY NA MOJÍ KREV!
Ned: JSI NAŠTVANÁ JENOM PROTO, ŽE TO NEMŮŽEŠ BEJT TY, KDO TOHO SKŘETA MŮŽE TRÁPIT, ŽE JO?!
Robert: JESTLI SE TADY BUDE ŘVÁT, TAK JÁ HODLÁM BÝT NEJHLASITĚJŠÍ AAAAAAAARGH!!!!
Cersei: Se za tebe stydim normálně...
Robert: Lidi, mám plán. *nadechne se a rukama gestikuluje klid* V mojí mysli zní ten plán fakt cool, takže poslouchejte... ehm tady je:
Robert: Takže Cat pustí trpajslíka domů.
Robert: To by mohlo být v poho, co říkáš, kámo?
Robert: A Jaime pozve Neda na omluvnou večeři při svíčkách a všelijakejch těch ženskejch serepetiček. On umí sestavit fakt parádní romantický večeře, ani nevim, kde se to v něm bere, co Cersíku? *hlasitě se rozesměje a začně dloubat Cersei loktem do paže, aby se přidala k němu*
Cersei: ...
Ned: Nikam s princem Krasoněm nepůjdu! Povraždil moje muže a zabil mýho BFF!
Cersei: Kdyby ses nestřískal v tom bordelu, věděl bys, jak to doopravdy bylo. Tvoji opilí kamarádíčkové mého ubohého bratra napadli a-
Robert: JÁ JSEM NEJHLASITĚJŠÍ AHAHAHAAA!
Cersei: Mohl by ses ovládat před vidlákem z vidlákova?!
Cersei: Starkové mi ukradli mýho bratra trpaslíka a mýho druhýho bratra Krasoně zase nařkli z napadnutí!
Cersei: Vzpamatuj se! Jsi přece král.
Robert: Nikoho v tomhle pokoji nezajímáš. #JoTakováLyannaHmmm <3
Cersei: Víš co? To já bych měla nosit to epes rádes brnění, do kterého se ani narvat nemůžeš a ty bys měl nosit šaty!
Robert: Povídám, nikoho nezajímáš. *uhodí Cersei*
Já: OOOUUUUU!!!!
ČTEŠ
Game Of Jokes || Hra o Trůny (vtipy)
HumorHumorná sbírka vtipů z oblíbeného televizního seriálu Hra o Trůny a stejně oblíbené knižní ságy Píseň ledu a ohně od George R. R. Martina. Některé vtipy a parodie jsou z mé hlavy, jiné z internetu a různých sociálních sítí (jedná se o sbírku). Srdeč...