DOLUNAY Ve TANIŞMA 1

102 14 4
                                    

Gece ayın ışığı ağaçların arasına yansıyordu,yine açlıktan vampir dişleri meydana çıkmıştı.Sessiz bir şekilde ağaçların arkasında saklanıyordu.Faye etrafı dikkatlice süzerken kot şortunun cebinden gelen titremeyle irkildi.Elini cebine atıp telefonunu çıkardı ekranda babasının adı belirdi.
"Ah lanet olsun" diye içinden geçirdi.Avına tam odaklanmıştı ki babası onu arıyordu.Telefonunu açıp yanıtladı eğer açmasaydı babası onu sabaha kadar rahat bırakmazdı.

"Yine ne var baba ?"çalılıkların arasına çömelmiş bir vaziyette avını seyrediyordu.

"Faye kaç kez konuştuk seninle ? Dolabında kan torbaları var ve sen hala direniyorsun içmemekle."Babasının sesi sinirlendiğinde tıslamış gibi çıkar şimdi telefonda tıslayarak konuşuyordu.Faye ise aldırış etmiyordu,sesi bıkkın bir şekilde çıkmıştı.Babasını telefondan dinlerken etrafını süzüp av var mı diye bakıyordu.

"Baba biliyorsun bende kaç kez yanıtladım insan kanı içmek istemiyorum."Faye bu konunun açılmasından artık çok sıkılmıştı sessizce fısıldayarak konuşmaya başlamıştı.

"Faye hadi ama sen bir melezsin ve insan kanı içmelisin."telefondan babasının sesinin gergin ve sinirli olduğu anlaşılıyordu.

Faye bir melez sadece o değil babası ve amcasıda öyle.Babası hem vampir hem de kurt adam.Amcası ise çok garip bazıları babası ve amcasının kardeş olmadığını söylerler çünkü amcası hem kurtadam hem de büyücüydü.Fakat büyükannesi büyücü olduğu için amcasında da büyükannesinin güçleri var.

Telefonunun sinyali az çekiyordu babasının sesi kesik kesik geliyordu.İnsan kanı asla içmez aslında insanlara zarar vermek istemediğinden o kan torbalarından uzak duruyor.Telefonunun sinyali şimdi tamamen kesilmişti babası bu sefer çok kızacaktı.Faye korkmuyordu sadece babasıyla aralarının kötü olmasını istemiyordu.Sağdan gelen geyik kokusunu almıştı avına odaklanıp vampir dişleri iyice sivrildi bu canını çok acıtıyordu evet şimdi karnını doyurma vakti gelmişti.Geyiğin peşinden vampir hızıyla koşmaya başladı sonunda geyiği yakalayıp yere yatırarak üstüne çıkmıştı dişleri sivrilirken çok acıyordu bu acı eskisinden daha çok artmıştı çünkü uzun zamandır insan kanı içmiyordu babası bu acıyı çektiğini bildiği halde bu yüzden insan kanı içmesini istiyordu ama Faye inatçıydı kan torbasını içince daha çok insan kanı içme isteğim artacak diye korkuyordu bu yüzden dişlerinde olan acıya katlanmaya çalışıyor.Saçlarını arkaya doğru itip avına yöneldi geyiğin damarına dişlerini geçirip kanını emmeye başladı.

"Tanrım ! Bu hayvaların kanı çok kötü ekşi ve acımsı aynı zamanda kötü kokuyor en azından insan kanından iyidir." yüzünü buruşturarak mırıldandı , avının son kan damlalarını içtikten sonra ayağa kalktı etrafta ulumalar vardı başını kaldırıp Ay'a doğru baktı şimdi de tüm kemikleri acımaya başlamıştı kurtkadına dönüşümü başlamıştı genelde onun için kurtadam derler ama ona kurtadam denmesinden hoşlanmaz.Çoğu efsanelerde melezler dolunayda sadece bir kez dönüşüp sonrada tekrar dönüşmeyeceğini bahseden efsanler olsa da bu Faye ve ailesi için geçerli değil. Çünkü bunun olması için bir kurtadama aşık olması o kurtadamında bileğinden kanını içmesi ve kurt adamın kanıyla Faye'n kanı gümüş bir kadehe dökülüp aşık olduğu kurtadamı meleze çevirmesi, beş tane insan öldürmesi ve bu insanların kanlarını tamamen içmesi gerekiyor,kurt adam sürüsünden de 5 kurtadam öldürmesi gerekir ve bu ritüelden sonra babasının ve amcasının kanı da bunlara eklendiğinde artık kurtkadına dönüşmeyecekti fakat Faye bunu yapamazdı babası onun inadını biliyor.Babası dolunayda kurtadama dönüşmüyor önceden büyükannesinin yaptığı bir çeşit büyü babasını kurtadama dönüştürmüyordu ama büyükannesi herkesin bu büyüyü yapmaması için yazdığı herşeyi yok etmiş daha fazla olsaydı doğa zarar görürdü,amcası ise bu büyü üzerinde çalışmaya başlamıştı.

Yetenek AkademisiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin