Karanlığın Bacon'ları

29 7 2
                                    

Gözlerini açtığında kendi kendine mırıldanıyordu,"Neredeyim ben?"gözlerini kırpıştırarak sağ taraftaki küçük pencereden gelen ışık hüzmesine bakıyordu,ayak seslerinin gelmesiyle irkilmişti.

"Kim var orada?"çırpınarak zincirlerden kurtulmaya çalışıyordu.Ayak sesleri iyice karanlık odaya yankı yapıyordu.

"Uğraşma onlarla Faye.Sende biliyorsun onlar özel zincirler,babanın ve amcanın kıramayacağı bir zincir bu."adam Faye'in karşısına geçmişti pencereden gelen ışık hüzmesiyle adamın yüzü görünüyordu.

"Sen.."kaşlarını açtıp adama bakıyordu.Adam gülmeye başladı,"Ne istiyorsun benden?"

Yanda bulunan sandalyeyi Faye'in önüne çekip oturdu."İşte aynı dilden şimdi konuşmaya başladık."Elini çenesine koyup düşünmeye başladı."Ne istesem,ne istesem..Buldum!"Küstahca gülüyordu adam."Melez kız..senin güçlerini istiyorum."

"NE?"şaşkınlıkla adama bakıyordu."Güçlerimi mi istiyorsun?İyi de ben sadece melezim." adamın ne dediğini anlamamışçasına bakıyordu.

Adam kahkaha atmaya başladı."Hayır melez.Senin sihirli güçlerin var,haberin yok mu yoksa?Doğru.Sevgili büyükannen senin hafızana küçük bir büyü yaptı.Hiç çocukluğunu hatırlıyor musun Faye?"adamın bu söyledikleri karşısında şaşkındı.

"Nasıl yani benim hafızamı mı sildi?Hayır bu..olamaz.Demek bu yüzden çocukluğumu hatırlayamıyordum."dehşete düşmüş bir şekilde başını tavana dikti ağlamamak için gözlerini kırpıştırıyordu.

"Evet melez.Büyükannen sana böyle bir büyü yaptı.Çünkü sen yeni sihirler üretebiliyorsun.Sen yeni bir melez nesili üretebilirsin.Sen bizim efendimiz olamazsın anladın mı?Şimdi o küçük beynini oyup tüm güçlerini kendime alacağım."arkasına doğru yaslandı.

"Bunu yapamazsın.Bu zincirde istediğin kadar tutabilirsin ama ben bir melezim onların hiçbiri bana zarar veremez."

"Sence öyle mi?Benim kim olduğumu biliyor musun?"

"Kimsin?"Faye adamın kendinden emin tavırlarından artık rahatsız oluyordu.

"Biz Karanlığın Bacon'larıyız."adamın parmağını şıklatmasıyla gözleri olmayan 6 adam içeride belirdi."Kardeşlerim! İşimize başlayalım."

***************************************************************************************

Dylan Jace'i dürtüyordu."Dostum.Casey'in durumu iyi ancak akademiye Faye'in kaçırıldığını söylemeliyiz artık."Jace elinin tersiyle Dylan'a susması için işaret etti.

"Hayır Dy.Olmaz,"Ellerini saçlarının arasından geçirdi oturduğu yerden ileri geri kendini sallıyordu."Hepsi benim suçum.Ne yapacağım?"

"Ben yardım edeceğim."Jace ve Dy. arkasını döndüğünde karşılarında Faye'in amcası Joseph duruyordu.Jace oturduğu yerden hızla kalkıp Joseph'e bakıyordu.

"Sizin haberiniz nasıl.."joseph jace'in sözünü kesip elindeki malzemeleri masaya bıraktı.

"Ben büyücüyüm evlat.Burası benim şehrim,benden habersiz kuş dahi uçmaz.Michael'ın bu olaydan haberi yok.Bir an önce Faye'i kurtaralım,şimdi ben büyümü yapacağım sizde bekleyin."Joseph büyü malzemelerini teker teker çıkarıp önündeki haritaya koydu mumları yaktı Faye'in kolyesini eline alıp haritanın üstünde gezdirmeye başladı,sihirli sözcükleri okumaya başladı.

"Tu te la piantole ! Tu te la piantole..." kolye eski St.John Kilisesinin yerini gösteriyordu.Jace haritayı görünce Dylan'a döndü"Herkese haber ver hazırlansınlar,St.John Kilisesine gidiyoruz."Joseph Jace'i durdurdu.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jan 15, 2017 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Yetenek AkademisiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin