Cand e gelos |

1.6K 104 18
                                    

1. Shu

Doar ai petrecut puțin timp cu Reiji. Vorbeați despre tot felul de chestii legate de literatură și șah, nimic mai mult.
Când Shu a observat că nu îi mai acorzi atenție, a început sa se comporte ciudat decât de obicei.
Acum ești în camera ta și citești o manga.
Shu: *apare în pat și îți arunca manga din mână*
Tu: Hei! Citeam aia!
Blondul se pune peste tine si te musca de gât fără a spune nimic. Se oprește...
Shu: Asta e pentru ca petreci mai mult timp cu Reiji...
Ei bine...toată noaptea ai avut parte de o "pedeapsa" pe care nu o vei uita.

2. Reiji

Ești în bucătărie, gătind niște fursecuri cu "micuțul" Kanato.
Kanato: Nee, Teddy...(Y/N)-chan e o bucătăreasă așa buna.
Tu: Fac si eu ce pot. *zâmbești dulce*
Ce nu știai, e ca iubitul tau stătea la ușă și se uita fără emoție la voi doi.
Reiji: *tușește fals* (Y/N)...
Tu: Da, Reiji-kun?
Reiji: Vino puțin.
Te ia de mână și te duce în camera lui lipindu-te de perete.
Scancesti la impactul cu peretele.
Reiji: E ceva între tine și Kanato?
Tu: Ce?! Nu! Stai...Ești gelos?
Rânjești si încerci sa il tachinezi.
Reiji: Tsk...
Si te sărută sălbatic. (Mrrr, adevărat armăsar)

3. Ayato

Erai la școală, pe teren cu redhead. Te uitai la el cum de antrena la baschet.
Nu era singur. Il însoțea un tip super bun. (:>)
Ai început să vorbești cu acel băiat, până roscatul nostru s-a enervat si efectiv te-a târât până în vestiarul băieților, acolo fiind singurei.
Si ei bine...ti-a dat o pedeapsă pe măsură pentru ca l-ai "înșelat" pe Ore-sama.

Voi scrie la această idee 3 capitole. Scuzați-ma ca a venit asa târziu și ca următorul va veni si mai târziu...Dar școală și clasa a8-a si trebuie sa îmi mențin reputația pe care o am la disciplina așa că o voi lăsa cam moale cu internetul. Gomenasai T^T

Diabolik Lovers X ReaderUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum