Shu.

1.7K 103 13
                                    

Următoarelor capitole vor fi lemon, așa că nu mă voi retine *-*

Tocmai ce te gândeai la nemurirea sufletului și la chestii de genul, dar minune...Te împiedici si pici în bot. Erai pe holul scolii, iar acum aveai ora libera.
Shu: *rade încet la ce căzătură ai avut*
Tu: Tsk...ajuta-ma să mă ridic, sau măcar data viitoare ai putea sa ma prinzi..
Shu: Si sa risc să mă ridic? Nu, mulțumesc.
Închide înapoi ochii și se pune la somnic pufos.
Te ridici nervoasa si se așezi lângă el bosumflata.
Tu: Raule...
*Liniște*
Tu: De ce mă ignori? Nu mă ignora!!
Il zgaltai de umeri, dar făcând asta..Te așezi în poala lui pentru "susținere mai buna".
Shu: *deschide ochii și rânjește* Femeie perversa.
Când îți dai seama de poziție, te faci mai roșie decât părul lui Ayato.
Blondul te apucă cu ambele mâini de talie si te trage mai aproape de el, sarutandu-te pe gat.
Încerci să reziști, da' cum dracu' să reușești când Shu Sakamaki mai are puțin și te violează?!
Gemi încet și îți inclini capul. Își înfige colții în gâtul tău și cu mâna dreaptă coboară spre feminitatea ta masand-o.
Shu: Văd ca deja ești uda.. *șoptește la urechea ta*
Întorci capul si te uiți în altă parte rosind si mai rău.
Tu: Taci!
Pufneste puțin amuzant si îți dă chiloții la o parte, tu simțind umflatura din pantalonii lui.
Shu: O să îți arăt partea frumoasa din a avea un iubit vampir.
Rânjește si își desface fermoarul de la pantaloni, introducându-se încet în tine.
Îți arcuiesti spatele si scancesti de durere. Îți duci mâinile în jurul gâtului lui.
Te trage mai aproape si așteaptă să te adaptezi cu noua senzație.
În scurt timp, durerea fiind combinata de placere, incepi să te miști din ce în ce mai repede.
Băiatul își afundă capul în scobitura gatului tău, gemând încet încât să nu-l audă nimeni.
Fiind la limita, îți dai drumul...același lucru făcând si el.
Respiri sacadat si îți rezemi fruntea de umărul lui aproape luandu-te somnul.
Tu: Baka..
Shu: *te pupa în vârful capului* Si eu țin la tine.

-needitat-

Diabolik Lovers X ReaderUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum