Reiji.

1.5K 86 21
                                    

It's so embarrassing to write this *tsundere mod activated* o///o

Pff...cu toții știm că ești un geniu si ca nu ai nevoie de meditator la mate, dar doar profa aia tâmpită care dă numai 2 si 3 nu știe. Așa ca te-ai ales cu un Reiji super serios si chiar dornic să te facă să treci clasa doar ca să vadă profesorii cât de perfect e la toate.
Ești în camera lui, la birou...bineînțeles cu el lângă tine si cu dita-mai rigla în mână pregătit ca la orice răspuns greșit să te plesnească după ceafă. So cruel~
Reiji: *oftează* Ești așa jalnica...
Tu: POATE DACA AI AVEA RABDARE, AS INTELEGE!
Obosit si nervos în același timp, te ridica forțat de pe scaun si te lipește de birou, spatele tău fiind lipit de pieptul lui.
Purtai uniforma, deoarece nici nu ai avut timp să te schimbi de când ai venit de la liceu.
Reiji: *rade superior* Tu, un om jalnic, îndrăznești să țipi la mine? Ce josnic...ai nevoie de o pedeapsă pe măsură.
Rânjește si îti mângâie coapsa dreaptă, iar cealaltă mână zăbovește la gura ta ca să domolească țipetele.
Ii simți respirația caldă pe gat, după care o durere, nu chiar mare, te copleșește.
Îți da fusta jos și îți masează feminitatea prin chiloți simțind cât de uda si nerăbdătoare ești.
Ii simți membrul cum te împunge în spate.
Își scoate colții din gâtul tău și cu ambele mâini îți desface nasturii de la cămașă fără să o dea jos.
Îți masează sânii prin sutien si se împinge mai mult în tine, tu scoțând un mic geamăt de placere.
Ceea ce te-a luat prin surprindere a fost când ti-a dat chiloții jos, iar el și-a desfăcut șlițul de la pantaloni, scotandu-si membrul deja excitat la maxim.
Te apleacă mai mult în față și îl introduce foarte repede în tine.
Scoți un tipat de durere, dar asta nu il face sa se oprească. Ba din contră. Începe să pompeze din ce în ce mai repede.
Îți rezemi fruntea de birou, iar mâinile te ajuta sa nu pici, tinandu-te bine de marginea lui.
Deja ii auzi micuțele gemete de placere, asta facandu-te să rânjește la ideea că această pedeapsă i-a prins foarte bine.
Începe să pompeze mai repede până când simți că se oprește și își dă drumul, tu făcând la fel.
Iese din tine lasandu-te să îți iei chiloții și fusta înapoi. Se încheie la pantaloni si își aranjează ochelarii.
Reiji: Lasa-ma să te meditez si data viitoare. *Rânjește*

-needitat-
Cum e? Va place? *-*

Diabolik Lovers X ReaderUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum