M-am gândit să schimb puțin structura...
"Neko-chan~, unde ești?~", se auzi vocea lui Kou răsunând în conacul Mukami. Chiar acum, te ascundeai în baie. 'Cum s-a întâmplat asta?'
-flashback-
"Neko-chan, să jucăm un joc!", in fata ta stătea un Kou super fericit.
Îți ridici capul din cartea pe care o citeai.
"Un...joc?", ai întrebat confuza.
"Dap. Un joc!", a spus si mai fericit.
Te-ai uitat la el confuză, necrezandu-l."Nu stiu...", te-ai reîntors la cartea ta.
"Haide, neko-chan, va fi amuzant!", a zâmbit cu gura până la urechi.
"Bine..", ai oftat ridicandu-te."Iei! Hai sa jucam de-a v-ați ascunselea! Dacă te găsesc, vei face tot ce zic eu! Iar dacă tu câștigi, o să îți sug sângele o lună întreagă.", a spus blondinul.
Ai oftat si ai dat din cap afirmativ.
"Okay~ să începem!", a tipat închizând ochii și începând să numere.Ai început să alergi. 'Ce porcărie...Ma poate mirosi, deci care e rostul?', ai gândit enervată.
Ai intrat în baie, așezându-te pe gresia rece așteptând ca blondul să te găsească.-inapoi în prezent-
Ai oftat si ți-ai rezemat capul pe genunchi.
"Tot ce am vrut a fost să ma relaxez..", ai șoptit.
Imediat, ușa s-a deschis, tu sărind si scoțând un tipat scurt.
Ai auzit un râset foarte familiar. Întorcându-te, l-ai văzut pe Kou stand in usa si râzând foarte tare.S-a uitat jos la tine si a rânjit. "Te-am găsit..", ochiul lui stâng facandu-se roșu pentru o fracțiune de secundă. "Neko-chan".
-timeskip-
Erai în camera ta, în pat, Kou fiind deasupra ta uitandu-se la tine plin de disperare si foame. "Deci...ce vrei să fac?", ai întrebat rușinată.
E adevărat că îl plăceai pe Kou de ceva vreme, dar ti-a fost frică să îi spui...frica de a nu fi respinsă.A zâmbit și ți-a mângâiat drăgăstos un obraz. "Ei bine, neko-chan...o să îți iau ceva ce numai eu pot."
Când ai realizat ceea ce a vrut sa spună, fata ta a luat o puternică nuanță de roșu."G-glumesti...nu?", ai tremurat uitandu-te în ochii lui. "Nu, nu glumesc.". Si-a apropiat fața de a ta, buzele lui fiind la un centimetru distanta de ale tale. "A mea.", a spus sarutandu-te.
Ochii tai s-au mărit de uimire. Kou, băiatul pe care îl placi, te sărută! Ti-a luat ceva să realizezi că deja a început să te dezbrace, mâinile lui explorandu-ti corpul.
Prea târziu, începuse sa se joace cu pieptul tău, masandu-l. "K-Kou!", ai tremurat din nou încercând să îl împingi. REA IDEE. Când ai făcut asta, Kou a mârâit la tine, tu inghetand de frica.
A coborât cu săruturile pe piept, tachinandu-te. Cu o mână se juca (,) cu sânul rău drept, iar cu cealaltă îți masa feminitatea.
Ti-a dat pantalonii jos, introducând un deget."S-sunt aproape-..", ai spus respirând sacadat. "Ba nu, nu ești.", a rânjit, scoțând degetele si înlocuindu-le cu gura lui.
Ti-ai pus mâinile la gura, gemând si arcuindu-ti spatele...intr-un final dandu-ti drumul în gura lui.
S-a ridicat ranjind. "Mhmm... neko-chan, ești la fel de dulce si aici jos."
-capitol needitat-
CITEȘTI
Diabolik Lovers X Reader
FanfictionAm zis să încerc și eu, why not? Mi-a venit ideea asta de ceva vreme și m-am gândit să o scriu undeva...cândva...da' lenea mereu câștiga ^^ Așa că după muuulte rugăminți, am decis s-o scriu. ATENTIE! Cartea este in curs de editare! 08.11.2016 #52 în...