O să scriu tot intr-un capitol, ok?
7. Ruki
Te chemase în camera lui pentru a discuta ceva cu tine.
"Sper ca nu am făcut ceva gresit și de data asta...data trecută când i-am împrumutat o carte fără permisiunea lui, aproape am fost secătuită de sânge".
Intri în camera lui fără să ciocăni.
Tu: Ruki-kun, s-a întâmplat ceva?
Ruki: Bine ai venit, livestock. (Suna mai bine în engleză) *se apropie de tine si te lipește de perete* De ce ma ignori în ultima vreme?
Tu: Amm...N-nu e adevarat. Doar ca nu vreau sa te mai stresez...
Ruki: Tsk...
Te sărută apăsat.
Ruki: Data viitoare, nu vei mai putea merge 2 zile. *Îți sopteste pervers la ureche*8. Yuma
Tot cauți "prăjina" peste tot prin conac, dar e de negasit!
Intri pe furiș în camera lui și observi că stă liniștit în pat mancand cuburi de zahar si citind manga. În acel moment îți dai un palmface mintal de toată frumusețea.
Tu: Yuma-kun!! *Te așezi bosumflată lângă el în pat*
Yuma: Ce vrei? *Se uita la tine*
Tu: Acorda-mi atentieeee~
Yuma: Sunt ocupat acum, asa ca pa!
Tu: De ce ești asa rău? *Te prefaci ca plângi*
Yuma: *te trage mai aproape de el si îți dă un pupic pe buze* Acum pleci?
Tu: Dap! *Spui topaind fericită afară din cameră*9. Kou
Era pauza de masa, iar tu cu iubitorul de pisicuțe erați pe acoperișul liceului mancand din bento-ul tău pregătit de Ruki.
Tu: Kou, îți place de cineva? *Îl privești curioasă*
Kou: *zâmbește și își apropie fața de a ta vrând să te tachineze* De ce? Ești interesată de mine?
Tu: *inrosesti si începi sa te bâlbâi* C-ce?! N-nu e a-adevarat... *te uiți în altă parte*
Blondul începe să râdă și îți întoarce fața către el, dandu-ti un micut pupic.
Kou: Sper ca asta ti-a răspuns la întrebare.10. Azusa
Tu: *roșești* Azusa-kun, ai avut primul sărut până acum?
Azusa: *se uita puțin confuz la tine* Nu, de ce intrebi?
Tu: N-nu contează...*te uiți în alta parte*
Te lipește de zidul conacului si își apropie corpul de al tau.
Azusa: Tu...L-ai avut?
Dai negativ din cap, nefiind în stare să spui vreun cuvânt.
Azusa: *îți pune mâinile pe obraji și te sărută dulce* Acum l-am...avut amândoi...Ma gândeam ca următoarea tema sa fie "atunci când ești racita" sau "atunci cand esti pe stop" :))) pe care o alegeți?
CITEȘTI
Diabolik Lovers X Reader
FanficAm zis să încerc și eu, why not? Mi-a venit ideea asta de ceva vreme și m-am gândit să o scriu undeva...cândva...da' lenea mereu câștiga ^^ Așa că după muuulte rugăminți, am decis s-o scriu. ATENTIE! Cartea este in curs de editare! 08.11.2016 #52 în...