Capitolul 1 - Partea a patra

60 4 3
                                    


Acasă, seara, trecut după miezul nopţii la geamul camerei mele, mândria şi orgoliul masculine mă aşteaptă cu braţele deschise. Seamănă izbotor de mult cu senzaţia pe care am avut-o în prima seară după ce am sărutat-o pe Ramona, sărut care este definitoriu pentru mine. Cu privirea aţintită în gol spre copacii din spatele blocului îmi dau seama că mai ales când vine vorba de femei, acea prima dată este foarte importantă pentru noi bărbaţii. Fiecare prima dată reprezintă un pas în evoluţia noastră de la băiat la bărbat. Primul sărut, prima partida de sex, prima bere sau primul drog. În special la vârstă tinereţii simţim că suntem mai capabili, mai siguri pe noi şi mai puternici în jungla vieţii.

Vremea de afară este izbitor de aseamanatoare cu cea din seara în care mă plimbam cu familia prin Eforie Nord în urmă cu 4 ani iar exclamaţia "Am sărutat-o pe Ramona!" nu îmi părăsea gândurile. Eram foarte mândru de mine, foarte vesel şi deja mult mai încrezător pe propria persoană. Acum, la 20 de ani, un sărut nu mai înseamnă pentru mine atât de mult precum însemna când aveam 16 ani. Atunci era foarte valoros.

Cine s-ar fi gândit că voi reuşi să gust buzele fetei de care subconştientul meu era îndrăgostit, sau cel puţin o dorea de un an de zile? Până cu o zi înainte, o vedeam şi vorbeam cu ea doar pe internet sau la telefon. După un an în care vorbeam aproape zilnic o simţeam atât de apropiată mie şi atât de potrivită pentru mine însă eram conştienţi că o relaţie între noi nu era posibilă. Ea locuia în Constanţa iar eu în Bucureşti. Să fim serioşi, o astfel de relaţie este imposibilă. Nu?

Asta credeam amândoi, cu toate că eu consider că era între noi un sentiment special, o iubire care atunci când voia să se exprime dădea cu nasul de un zid mare construit de realitate. Am cunoscut-o printr-o colegă de clasa care a venit din Constanţa la început de an şcolar la mine în clasa. Vara, după ce am terminat gimnaziul, ieşeam cu Andreea, colega de care v-am spus, în parc. Eram simplii prieteni, nimic mai mult. Într-o zi nu a mai putut să iasă cu mine pentru că a venit pentru câteva ore din Constanţa cea mai bună prietenă a sa, Ramona.

Aşa a intrat Ramona în viata mea. La sfârşitul verii urma să încep liceul. A fost un an destul de ciudat pentru că s-au schimbat multe în viata mea. Toată vara dinaintea liceului şi toată clasa aIX-a am vorbit cu Ramona. Ajunsesem să ne sfătuim când venea vorba de fete respectiv băieţi, cu toate că nu ştiam ce ne rezervă vara. Nici nu bănuiam vreodată că voi ajunge în punctul în care mă aflam în acea seară pe faleză din Eforie Nord.

Un zâmbet tâmp a fost bătut în cuie pe faţa mea în acea noapte. Nimeni nu ştia de ce sunt aşa bine dispus. Habar n-aveau că am făcut un pas important alături de fata potrivită pentru mine.

Cu doar câteva ore în urmă eram în apă distrandu-mă cu grupul nostru de prieteni, toţi eram în apă, mai puţin ea. După o vreme mă duc la ea pentru că mă gândeam că nu ar prinde rău un moment doar al nostru.

-Nu te-ai plictisit singură aici?

-Ba da...

-Asta credeam şi eu, aşa că m-am gândit să vin să îţi ţin companie.

Mă aşez lângă ea pe burtă. Se află în stânga mea şi vorbim nimicuri. "Trebuie să o sărut acum. Cine ştie când mai am şansă să o prind singură?!" Asta îmi repetam încontinuu când ea vorbea.

La un momentdat m-a lăudat pentru faptul că am ales să stau cu ea până la urmă şi mă pupă pe obraz în semn de mulţumire.

-Era să mă pupi pe gură.

-Da ştiu, poziţia e de vină.

-Mă rog, nu era nici o problema. Eu aş fi stat dacă tu aveai curajul. Răspund cu speranţa că primesc un răspuns pozitiv.

Rade şi continuă.

-Eu am curaj dacă tu stai.

-Eu stau.

-Atunci hai. Îmi răspunde cu o doză de dorinţa şi entuziasm în voce.

În momentul ăla am înghiţit în sec şi nu am mai stat pe gânduri. Nu am vrut să par mai timid decât eram deja şi am sărutat-o.

A fost un sărut care spunea multe, un sărut aşteptat de un an întreg. Buzele ei le îmbrăţişau pe ale mele cu o sete incredibilă. Nu credeam în acel moment că există vreo fată care să mă sărute cu atâta pasiune. Pe lângă pasiunea şi dorinţa evidente, puteam remarca timiditatea şi nesiguranţa ei, dar nu mai conta. Acum am trecut această barieră împreună. Simţeam că am ajuns la alt nivel de comfort atât spiritual cât şi fizic.

Drumul amintirilorWhere stories live. Discover now