chapter 3

502 35 5
                                    

Author still write this story even tak ada yang sudi baca. Huhuhu. What a sad life.

YG OFFICE

Gila berat kaki aku nak melangkah. Apa ada setan begayut kat kaki aku ke ? Wooii jihyo, kau jangan nak merepek ekh.

Jihyo: apo pulak la yang YG ni jumpa aku ni. kepala banar dia nak ajak aku jadi skandal ekh. Eee mintak simpang siot.

Jihyo mengomel ngomel. Sesambil bekerut mukanya.

Tok tok. (Pintu diketuk)

YG: Masuk lerr. Tak kan saya nak bukak kan .

Jihyo: aish orang tua ni. Ada yang kena pelangkung aku.

YG: saya dengar apa awak cakap an.. opps sorry. Jihyo.

Jihyo: defuk !

YG: no curse. Well. Please have a seat.

Jihyo pun duduk . Orang dah bagi duduk kan. *Hilang sikit penat aku. Jihyo sempat lagi monolog.

Jihyo: so ?

Tepat anak mata jihyo memandang wajah YG yang duduk berhadapan dengannya.

Kelihatan kedutan di wajah YG maki jelas lagi lagi bila dia berkerut. Hahaha. Tangan YG mencari cari fail yang tersusun di atas meja nya.

Bum duhh creekk.
Segala macam bunyi terhasil. YG ni cari fail ke buat fail ? Jihyo memandang YG dengan bengang. Kejadah lah orang tua ni buat apa lama sangat. Cari fail je pun.

Setelah 2 tahun pencarian, akhir nya fail tersebut dijumpai. Rupa nya fail tersebut teletak betul betul atas laptop.

YG; nah.ambik ni.

Jihyo ambil fail diberi. Kemudian fail tersebut diselak. Satu persatu muka surat diperhatikan. Sesekali dia tersenyum.

Jari telunjuk diletakkan di dagu. itu tanda jihyo sedang berfikir.

Jihyo: BOOMBAYAH *Author reka je nama group ni. Sorry BP Fans.

YG: apa pendapat awak ?

Jihyo: not bad 3 members group ni. Talented and amazing. My first impression la. Anything ?

YG: group ni dengan GIRLISH akan terlibat dalam survivor show tu nanti...........

Hampir 1 jam YG bercerita. Kekadang jihyo menguap. Garu rambut la. Korek hidung la.

P/s : tanda * bercakap dalam hati tau.

jihyo; * kemain lama plak dia ni borak. Aku dah lapar ni.

YG: Blaa blaa blaa dan blaa blaa blaa.

Jihyo: hurm..YG why not kita sambung esok. dah malam kot. Saya lunch tak dinner pun tak.lapar kot.

YG: mian. So awak boleh blah la. Esok sambung.

Jihyo: amboi.menghalau cara tu. Hehehee. Bye. Muah setepek.😘

Juling biji mata YG tengok jihyo memgflying kiss. Yucks ! Tak ada selera. Jihyo lantas bangkit dari kerusi lalu keluar daripada bilik YG.
Fail tadi turut jihyo bawak keluar.

YG: aku harap kan kau jihyo.

Perlahan saja suara YG. anak mata nya masih memandang pintu yang telah lama tertutp. lubang hidung jihyo pun dah tak nampak.

S
K
I
P

Markas Black Angle

Kelihatan 2 namja duduk di kerusi yang bertentangan. Riak wajah nya kelihatan marah. Mungkin sembelit ? 1 lagi namja yang duduk di atas motor besar nya sebok main pokemon go.

Its Hurt (COMPLETE)Where stories live. Discover now