Duhh sebab author dah jadi pengangur terhormat, rajin author update cerita baru. Hahhahah.
sambung YG CAFE.
Xx: haram jadah. Konon nak tolong BOOMBAYAH training *jalan ke arah seseorang* yah!
Dh: oii mak kau buat apa kat sini ? *pandang ke arah xx.* jilake kau hanbin
Jh: melatah is not my style *seriouslly jihyo kau jangkit dengan kris*
b.i: kejadah kau ada kat sini? Dengan minah ni ?
Dh: kitaorang brekfast. Apa problem kau ni ?
Jh: sakai. Aku ada nama kot.
B.i: suka hati la. Yeoja hodoh. Hormat aku as your sunbae.
Jh: whatever. Loser. *pandang donghyuk* weii bro aku bla dulu la. Rasa macam ada langau kat sini. Bising.
Dh: hahahhaha. Cam bangang mulut kau ji. *gelak sambil ketuk meja*Jihyo pun angkat buntut nak bla dari sana. menyampah pulak jihyo tengok muka malaun datang nak sakitkan hati orang 😠
Donghyuk hanya gelak je. Nak masuk campur tak berani. Boleh tahan jugak baran b.i kalau dia tengah naik hangin. Mau lebam muka ensem donghyuk nanti.
B.i: langau kau cakap. *gengam kuat lengan jihyo* kau siapa nak cakap macam tu. Kau tu dah yeoja hodoh berani cakap macam tu.
Jihyo: nasib baik hati aku tak hodoh macam hati kau * tarik tangan daripada pegangan b.i* kau tak layak sentuh aku.
B.i: huh. Once as a bitch will forever be a bitch. *b.i smirk*pang !
Pipi b.i di tampar. Tergamam b.i dan donghyuk. Berdesing telinga kiri b.i selepas terima tamparan padu kuasa boboboy. Puhh boleh pekak kot.Jihyo: this is how a bitch work when bitch meet a loser. Fvck of man. * jihyo tolak dada bidang b.i
B.i: the hell just happend ? Ya song jihyo !Pekikan b.i hanya angin lalu. Jihyo dah bla. Buat sakit hati duduk dengan langau. Baru jee nak rilex rilex dengan donghyuk datang pulaksi b.i ni. Buat hilang mood.
Dh: woii hyung. Kau apahal tak puas hati dengan jiji ?
B.i: siapa malaun jiji ni ? *tangan pegang pipi sebab sakit*
Dh: jihyo la. Padu sial dia bagi kat kau. Padan muka.
B.i: kau jangan nak tambah sakit hati aku.
Dh: fine. Mian. But dia tak usik kau pun. Hyung je macam orang gila marah dia asal ? *pandang mata b.i*
B.i: sebab dia hodoh. Aku sakit hati tengok minah tu. Jiji konon ingat cute pangil nama macam tu.
Dh: well, aku rasa mata hyung juling. Dia tu cun kot. Beza dengan yeoja lain. *donghyuk smirk*
B.i : sakai la. Cantik menda di yeoja tu.
Dh: but hyung. Kau melampau buat macam tu dekat jiji. Merah kot tangan dia kau gengam.Malas nak gaduh lagi, b.i terus bla tinggal kan donghyuk krik krik dekat situ. Nasib baik la tadi 2 beruks ni pergi brekfast duduk tempat tersorok. So tak de la pengunjung dalm cafe ni tengok drama free.
S
K
I
PDance room
members GIRLISH sebok buat hal masing masing. Ada yang tengah buat kuku. Yang sorang main hp, chat pakwe la tu. Ada yang tido.
Baby: mana si jihyo ni ?
Hani : entah la. Semalam tak balik dorm kan. Bagus. * silang tangan di dada*
Bomi: yah ! Aku tak tau apa yang 2ne1 sunbae suka sangat dekat jihyo. Bukan bagus sangat *flip hair*
Nana: tu dah smpai *tunjuk arah pintu.Kelihatan jihyo datang dengan memakai tshirt hitam besar dan seluar jeans lusuh. Beg diletakkan di atas lantai.
Jihyo: kompem kena cuci ni *perlahan suara jihyo* sorry guys aku lambat.
Hani: sorry kelapa apak kau. Kau tau 30 minit kau lambat. *hani jalan ke arah jihyo* pabo betul kau ni. *tunjal kepala jihyo.
Jihyo: rilex ji.rilex. ni sikit je.*jihyo bercakap dalam hati smbil mengawal pernafasan* mian.Baby dan nana datang menghampiri jihyo. Bomi pulak duduk di satu tempat hanya memerhati. smirk terhias di bibir bomi. Popcorn ? Diambil dan disuap dalam mulut. Puih ingat tengok movie kat wayang ke ?
Buk ! Jihyo terjatuh. Nana yang tolak jihyo tekekek kekek ketawa macam nenek kebayan. Suka hati agaknya tengok orang jatuh.
Baby: nana, asal kau biat macam tu ? *buat muka kesian* lain kali buat macam ni *tuang air kopi atas kepala jihyo*
Hani: hahahha. Lawak la korang ni.* sepak badan jihyo. *
Bomi: tepi sikit *bomi datang menghampiri* tambah popcornsikit baru cun. *tuang popcorn atas kepala jihyo.
B/h/n/b: hahahahhahah. * bla dari situ*
Nana: kau tak payah nak bersihkan diri kau yang sememang nya dah hodoh tu. practise je macam tu.*pergi bukak lagu and pratise*kerana terpaksa jihyo relakan diri nya diperlukan macam orang gaji ? . Nasib baik kemarahan dapat dikawal dengan baik.
Dengan bau kopi + popcorn jihyo meneruskan latihan tarian. esok ialah survivor show ep 1 akan berlangsung secara live. Mereka ber5 training bersunguh-sungguh.
Tapi, ada je kesalahan kecil yang dilakukan jihyo mendapat herdikan dan cacian daripada mereka. Walaupun, padahal mereka yang salah step. Kesalahan ditunding kepada jihyo.
Sedang seboksebok dance, pintu dibukak. automatik mereka semua berhenti menari. Mata mereka melihat gerangan yang masuk ke dance room tanpa bagi salam.
Hani: teddy oppa.*gedik jalan ke arah teddy.* kenapa oppa datang sini ?
Nana: yeah oppa . Wae ?
Teddy: oppa ada part nyanyi nak tukar. Jihyo, u rap ver 2 and 4. Bomi u ambik ver 1. Ok ?
Jihyo : ok hyung.* ambik kertas yang dihulurkan teddy.*
Bomi: but oppa. Part bomi sikit je.*buat aegyo depan teddy.* bomi nak part jihyo.
Teddy: boleh. Bila u dah improve your rap skil. Then, jumpa oppa semula. * terus berlalu pergi*Semua mata memandang jihyo tanda tak puas hati. Lagi lagi bomi. Makin menjadi jadi sakit hati dia pada jihyo. Rasa macam nak siat siat daging jihyo.
Hani: key guys, kita teruskan pratice. tomorror are our important day. So fighting 💪
All: nae.
Bomi: but, still aku menyampah dengan kau. * tolak bahu jihyo*Mereka teruskan belatih dan nerlatih sampai larut malam. Esok ialah Survivor Show ep 1 yang akan mereka tempuhi. Pelbagai perasaan yang dirasakan oleh 5 yeoja itu.