Planul A !

6 0 0
                                    

Dupa '' o cursa'' pe placul meu , ajungem la o cafenea.

-Luati loc! *ordon eu*

Toti au facut dupa cum am pronucit eu. Au luat toti loc urmand apoi o avalansa de tacere. Ma gandesc sa o sparg. Deja situatia era sa devina penibila. Exceptand ipostaza in care acel baiat se holba la mine inca de cand am ajuns la masina. Am zis sa nu dau importanta oricui. Genul meu.

-Olivia!? *exclam eu facand-o sa tresare putin si sa aibe o privire de vinovata*

-Da?! Dna Ozlem? *zice ea cu voce tremuranda*

-De curand , am auzit o poveste.Ce zic eu poveste? Mai degraba parea a telenovela.

-Sora? Despre ce e vorba? Ce incerci sa faci. *ma intrerupe Mayar*

-Imm..vad ca nu mai esti asa tacut ''sire''! *ii zic eu bagand paie pe foc*

-Uite Ozlem! Daca ai venit aici ca sa-mi strici cheful de a trai mai  bine poti sa te intorci sau sa ma lasi dracu in pace cu tot cu discutiile tale suspecte si insistente!

Mayar se ridica de la masa atunci pregatit sa plece , facandu-le semn celorlalti baieti de la masa sa se ridice. Nu puteam lasa situatia asa.Plus ca nu e el mai superior ca mine ca sa ma lase pe mine balta la masa defata cu toti papagalii aceia.

-Cred ca o sa-ti pice cheful de a te ridica de la masa si sa o lasi pe sora ta balt , cand o sa auzi ce mult inca te mai iubeste Olivia!* zic eu pe un ton deja nervos , sorbint o gurita de vin rosu din paharul cu picior *

Atunci Olivia si-a ridicat capul din pamant si a facut ochii cat cepele incepand sa se balbaie , in schimb nu reusea sa pronunte ceva clar. La fel si Mayar. S-a oprit pe loc, a stat cu spatele la mine timp de 5 secunde , apoi urmand o privire turbata cand s-a intors.

-Ce zici tu soro acolo? Ce urmaresti? Stii defapt cere-i motivul real pentru care ai decis sa vizitezi Londra?

-Oho...Dnle Mayar eu as zice sa stai putin bland.Pentru ca nu mi s-a uscat gura ca sa nu mai pot vorbi.

 O vedeam pe Olivia cum isi rodea unghiile si se uita stresata la discutia contradictorie pe care o purtam cu fratele meu deja ajuns la apogeul nervilor.Mayar se apropie in scurt timo de mine si ma apuca brutal de antebrat ridicandu-ma de pe scaun si facand ca paharul de vin sa se prelinga pe fusta mea.

-Vino cu mine! *imi sopti la ureche Mayar , evitand spectacolul in fata clanului lui*

Ma trage , ok, mai mult taraindu-ma in afara restaurantului.Odata ajunsi afara imi elibereaza stransoarea lasandu-mi urme rosii in acel loc.

-Care-i problema Ozlem? Ce vrei sa aflii? 

-Stii ? Care-i treaba cu tine si cu Olivia?*ii tip eu in fata nervoasa de reactia lui*

-De ce ai impresia ca ar fi ceva? *se uita in ochii mei tipand atat de tare incat artera de la gat aproape ca exploda*

-Pentru ca am observat! Cand a fost vorba ca va veni si ea , imediat te-ai opus.La fel si ea , cand a auzit de tine aproape ca ii lesina pe capota mea! *ii tip pentru ultima oara pentru ca deja am inceput sa ragusesc*

Mayar isi indrepta privire spre interiorul restaurantului, isi incorda maxilarul si batea din picior. Drept ca l-am atins acolo unde trebuia. Sincer? Nu-mi pasa asa mult subiectul asta insa nu imi place ideea ca ascund ceva de mine. Si nu pot trece cu vedera , faptul ca o aud pe Olivia in fiecare seara cum plange. Nu ca mi-ar pasa, insa sunt si eu om si poate chiar ingrijorata pentru ce a fost fratele meu capabil sa faca , incat sa o remarce pe fata asta.

-Uite Mayar! Stiu ca ai iubit-o  si ca inca mai tii la ea, dar de ce dupa absolvirea liceului ai adus-o la mine ca sa ma ''slugareasca'' ? Ce a facut asa de rau?

-Nimic! Nu ma forta.*imi zice sufland pe nas si inchizand ochii*

-Inceteaza sa mai tii in tine! *ii tip eu cu o voce ingrijoratoare*

-Am violat-o si a ramas gravida, dupa cand eram pregatit sa o iau cu voia ei de sorie , am prins-o cu altu in pat.Nu accept ideea ca eu sa fiu inselat sau ca ar exista altul mai bun ca mine! (IMI TIPA EL ATAT DE TARE INCAT VORBELE SE AUZEAU CU ECOU IN CAPUL MEU)

Imi dadu lacrimile si l-am luat pe fratele meu in brate , inaite ca el sa ingenuncheze in fata mea. Se vede clar ca a iubit-o pe taranca asta care  nu  e in stare sa pretuiasca un barbat.Adica sa ne gandim mai bine, unde se mai uita asa print de baiat la o sclava ca ea? Las ca i-o coc eu!

Suflu greoi pe nas ma smulcesc din bratele fratelui meu si ma indrept spre intrare! Vazand fratele meu pasii apasati pe care ii aplicam pe sol , vine grabit in urma mea. Ma asez cu un zambet fals langa draga de Olivia , urmand sa iau o gura de vin , din paharul baiatului  care se uita non-stop la mine. M-am uitat la fratele meu care imi spune din priviri sa nu deschid acest subuiect sau sa-i fac ceva. Ba chiar si-a apropiat si mainile in semn ca se roaga sa nu zic numic. Inchid ochii, ii fac din cap si ii fac semn cu doua degete sa se apropie de masa.

 Inchid ochii, ii fac din cap si ii fac semn cu doua degete sa se apropie de masa

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

-Stii ma gandeam ca nu voi sta la tine fratioare. Nici la tata. Am eu treburile mele . As avea o rugaminte mare la tine ! *zic eu invartind vinul din pahar*

 As avea o rugaminte mare la tine ! *zic eu invartind vinul din pahar*

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

-Desigur! Ce anume?*imi zice el , parea foarte incordat*

-Tine-o pe Olivia la tine cat timp sunt eu  in Londra!

                         ...... ............Va urma!..................

Regina DetronatăUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum