Mi-a furat masina

3 0 0
                                    

Am ajuns intr-o sfârșit acasă , am aruncat bagajele pe canapeaua mov din salon și am urcat spre camera mea să mă schimb. Am conduso pe Narin in ceea Oliviei , acolo va avea să stea cat timp rezolvam analizele.
Am mers direct in dressing sa îmi iau niste haine ...
M-am oprit deodată uitandu-ma în jur, privam totul suspect  până am hotărât că ar merge un duș.
Am mers in dus m-am dezbrăcat și am urcat in dus , am deschis apa calda care îmi moleșeală mușchii. Era plăcut să mă simt iar la casa mea.
După ce am ieșit din dus Narin era în camera mea , de uita in unul din sertarele mele cu acte .
Îmi măresc ochii , oprindu-ma din mers , o întreb:
- Ce cauți?
-Nimic doar am vrut sa găsesc un elastic de par.
Era foarte modern îmbrăcată. Avea o pereche de cizme lungi până deasupra genunchiului de culoare neagra, avea un top alb și o fusta scurta de vreo 40 cm. Parul il avea lung și fin , foarte sănătos și neatinse de soare . De culoare castanie și lungimea atingea ușor zona lombara.
-Narin , unde mergi așa? o întreb râzând
-Voi ieși puțin în oraș,a gândeam că vrei sa te odihnești o ora.

Se pare ca starea aceasta de uimire mă tot aborda din ce in ce mai des și cât mai puternic. 
-Pai unde sa ieși tu draga mea? Nu mai ai nici o ruda aici. Cu cine ieși tu?
-Am câteva prietene.
-Uite Narin avem treabă lasă porcăriile, ieși din cameră că să mă pot îmbrăca și hai sa mergem la spital.
Dau sa o apuc de mana insa ea își ferește antebrațul.
-Ti-am zis că vreau sa ies în oraș și as dori să mă asculți , fac ce vreau.
-Narin!? Dacă tu ai impresia că ai venit aici pe capul meu că să îți faci de cap , este doar în imaginația ta. Vei face ce zic eu pentru că ești la mine acasă iar tata ar fi tare supărat dacă ar afla că scumpica lui consoarta , umbla după dulăi prin Instambul.

A stat timp de câteva secunde , părea că de gândește și am țâșnit din fata mea cât ai clipi. A fugit . Pe scări a căzut dar asta nu a impiedicato , s-a ridicat și și-a continuat fuga. Când a ajuns in salon s-a alungit spre cheile de la mașina mea . A ieșit , mi-a luat mașina și a fugit.

Ferească Sfântul , asta îmi mai lipsea. Acum știu de ce aveam o ura deosebita fata de ea de când eram adolescenta.

Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: Apr 04, 2017 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

Regina DetronatăUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum