Pentru un moment am vrut sa zic "wow" dar m-am abtinut.
-Özlem? Intram?
-Ã. Da!
Am pasit inainte uramandu-l pe el.Avea un spate are. Un corp atletic.
Cand am intrat totul lucea acolo. Zici ca nici nu locuia cineva acolo. Si chiar eram mirata deoarece nu am mai vazut un barbat asa ordonat.
-Özlem, haide sa-ti arat camera.
M-am uitat stramb la el.
-Ce e? S-a intamplat ceva?
-Nu, dar eu credeam ca vom dormi impreuna. Stii ce zic?
Si-a relaxat umeri lasand capul pe spate si a inceput sa zambeasca.
-Vrei sa dormi impreuna cu mine? *ma intreaba el la fel de zambitor*
Ma apropii cu pasi lenti si lascivi spre el. El se uita la picioarele mele.
-Da! Vreau sa dormim impreuna. Uneori cand dorm la altcineva e doar la prietena mea. Si atunci dormim impreuna. Deci nu pot dormi la tine si sa ma lasi singura.
-E ok! Patul meu se poate desparti in doua. *zice el incercand sa ma privoace*
-Nu!nu! Eu vreau impreuna!
-Bine. Atunci sa mergem!.
Am ajuns intr-o camera spatioasa. Mirosea a orhidee.
-Iti place?*ma intreaba Emre*
Evumit sa-i raspund si ma indrept spre garderoba lui. Vad un raft cu haine femeiesti.
-Hmm astea trebuie sa fie a iubitei tale banuiesc nu?
-Nu sunt a surorii mele.
Aleg sa-mi iau o camasa de noapte insa sunt intrerupta de un tuset teatral
-Eu as zice sa iti iei ceva mai sport , va veni si sora mea incurand.Si vom lua cina pe terasa. Stii , si ea locuieste aici .
Asta parea putin complicat. Nu stiu ce gen de fata mai e si sora lui. Nu cred ca voi sta prea mult in peisaj.
A iesit din camera ca sa ma pot schimba. Cand am coborat jos nu era nimeni am zis sa merg pe terasa sa verific.
-Imm deja ai gatit? *intreb eu oprindu-ma in tocul usii*
-Heii tu trebuie sa fii Özlem! Eu sunt Melisa, incantata!
-La fel si eu!
Era sora lui o fata blonda, destul de simpla . Imediat primesc o imvratisare din partea ei. Nu suport sa ma atinga cineva spontan. Dar am acceptat. Se pare ca Emre era foarte incantat de reactia surorii lui.
Ne-am asezat la masa. Fata aceea era foarte amuzanta chiar nu sunt genul sa ma amuz de oricine.Imediat ce am terminat de mancat, Emre m-a invitat la o plimbare pe plaja.
Am atentat la mana lui. Dar s-i le bălăngănea pe langa corp si nu reuseam sa il prind.
S-a oprit brus si s-a uitat in ochii mei......Spre dezamagirea mea a zis sa ne asezam pe o stanca .
Am dat sa-i zic ceva:
-In legatura cu aceasta situatie.....
-Shh...sa nu vorbim in seara asta despre asta. Maine! Estea timp maine!M-am mirat cum de a reusit sa-mi inchida gura cu atata usurinta.
CITEȘTI
Regina Detronată
RomanceCea mai frumoasă femeie calatoreste si se distreaza. Ispiteste barbatii fara nicio retinere deoarece nu are niciun partener stabil. E inabordabila si usor te face din vorbe. O descrie delicatetea si feminitatea pe care o afiseaza ori unde merge do...