M-am trezit de dimineta cu un gand ce m-a cutremurat.
Eu detin un spital si de cand am plecat , nu am mai primit nici-o veste de acolo. Azi voi trece pe la tata si o sa ma intorc in Istambul.
Dupa ce am pregatit masa, imediat Emre si Melisa au sosit. Hmm...oare au venit dupa miros? (Haha)
Ne-am salutat de buna dimineata si in tacere am inceput sa mancam.
Emre a deschis un subiect cu sora sa insa nu eram deloc atenta la ei pentru ca inca ma gandeam la spital.
Am terminat prima de mancat, si m-am ridicat fara sa scot un sunet si am plecat spre camera.
Urc 1,2,3,4 scari si inca de 4-5 ori si ajung in camera.
Ei bine, bagajele mele sunt facute , nici nu am apucat sa ma imbrac cu toate.
Pentru a ma putea duce la tata,trebuie sa ma imbrac "antic" dupa traditia noastra din Turcia.
Tata nu a fost niciodata de acord cu hainele moderne. Asa ca il respect si mereu merg la el cu hainele corespunzatoare. Sa nu mai zic de Narin, ea mereu sta imbracata "antic" dar doar acasa.
-Oare sa-mi iau bagajul acum? Hmm...o sa trec dupa sa-l iau. Vreau sa-l mai vad pe Emre.
Ma imbrac si cobor la masina. Intru in masina si ma uit spre terasa, sa vad daca ei au terminat de mancat. Era el pe balcon cu coatele sprijinite de balustrada si cu o cana in mana. Ma privea cu mister. Parca vroia sa ma intrebe ceva pe un ton ferm.
Am pornit masina si mi-am inceput drumul.
......................................................
Dupa 20 de minute...
-Hei tata!? *tip eu zambind*
-Özlem! Printesa lu baba vino sa te pup.*striga el bucuros*
M-am dus eu alergand spre tata sarind in bratele lui.
-Mi-a fost dor de tine tata! *spun asta insa e neobisnuit*
-Chiar? Ultima data cand am vorbit ne-am certat pe tema hotelelor. *rade tata de mine*
-Nu e asa..! *facandu-l sa taca*-Merg sa vad ce face si Narin.
Am urcat pana la ea in camera dar cand am deschis usa am vazut o față trista si inlacrimata.-Narin...
Atunci s-a oprit din plans si a incercat sa se abtina.
-Özlem?
-Ce? Ce e? Te-ai certata cu tata?
-Nu , nu e vorba despre Kendal.
-Atunci ce e?
-Uite Özlem, eu imi doresc un copil cu tatal tau insa nu cred ca pot face copii.
-Adica esti stearpa?
-Nu stiu sigur, nu am mers la control.
-Hei , uite eu azi ma intorc la Istambul . Nu stiu daca ai aflat dar eu detin un spital . Poti merge cu mine sa faci control. Daca esti de acord,bineînțeles.
-Chiar vrei sa fac asta?
-Desigur. Eu am venit sa-l vad pe tata. Imbraca-te ca te astept jos, vorbesec eu cu el.
-Ok!
Am iesit din camera coborand sacrile in "mersul ștrengaresc" si m-am indreptat spre tata unde vorbea la telefon.
-Tata!? Vreu sa vorbim.
Atunci el isi inchide telefonul si ascultandu-ma pe mine.
-Eu si Narin mergem la Istambul sa faca un control.
-Da! Despre ce e vorba?
-Iti va zice ea la intoarcere.
Am vazut-o pe Narin coborand cu o geanta in mana, l-am pupat pe tata si am pornit spre masina.
Astept 5 minute sa vina si Narin si pornesc masina la sosirea sa.
Am ajuns si la casa lui Emre. Am coborat dupa bagaj. Am urcat grabita scarile.
Am dat jos hainele inlocuindule cu :
O pereche de blugi negri rupti si putin largi, un top alb si o bluza lunga pana la geninchi descheiata. Si o pereche de tenisi albi.
Nici nu stiam ca am asa ceva in garderoba, nu m-am mai imbrcat asa din liceu.
Am fost asa grabita incat am uitat de Emre si Melisa.
Am cautat in cateva camere insa nimic. Ma duc in camera Melisei, ea se uita la telefon si asculta muzica la casti. Nici machiata nu era si avea un coc dat intr-o parte . Se vedea ca nu a iesit in ziua ceea din casa.
Ma arunc peste ea . Ea se spreie si incepe sa rada la gadilatul meu.
-Stop,stip,stop o sa lesin haha...
-Nebunoo ce faci la ora asta in casa?
-Pai nu am avut chef de nimic azi, stii? Perioada lunii...
-Am inteles.
-Hei dar tu?
Isi muta privirea uitandu-se dupa mine observand trolerul din tocul usii.
Atunci mi-am amintit si de Emre , si mi-a pierit zambetul de pe fata , instalndu-se una serioasa.
-Unde pleci?
-Pai la Istambul.
-De ce?
-Am un spital de condus, plus ca am venit aici doar pentru 2 zile si uite ca am stat 1 saptamana.
-Si Emre? Va fi putin surprins.
O pup pe Melisa pe obraji cu patos si ma ridic fara sa zic nimic.
Ma opresc in dreptul usii uitandu-ma pentru ultima oara la ea si imi intind buzele trimitandu-ui un pupic si facandu-i cu ochiul.
Ea imi zambi si am coborat la masina pentru ca Narin ma asteptase de aproape 15 minute.M-am uitat in oglinda pentru ultima oara si ma indrept spre iesire.
CITEȘTI
Regina Detronată
Lãng mạnCea mai frumoasă femeie calatoreste si se distreaza. Ispiteste barbatii fara nicio retinere deoarece nu are niciun partener stabil. E inabordabila si usor te face din vorbe. O descrie delicatetea si feminitatea pe care o afiseaza ori unde merge do...